Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Interactieve TV Modem vervangen voor eigen modem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de volgende vraag:

Ik heb op dit moment Interactieve TV van KPN, daarbij gebruik ik dit model modem:
Acardyan ARV 7519.
Ik speel veel online games op mijn xbox 360.
Alleen ondersteund dit modem geen portforwarding, daardoor blijft de NAT instelling van mijn Xbox strict.

Is het daarom mogelijk om dit modem te vervangen voor een ander?

Met vriendelijke Groet,

Rene Rikken

Verwijderd

Wat zei KPN toen je ze belde?

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:17
Nee, dit is niet mogelijk. Alleen met KPN uitgeleverde modems kun je Interactieve TV van KPN bekijken.

Heb je dit ook al geprobeerd?

Als ik het zo lees dan zou de XBOX360 moeten werken met jouw modem mits je de juiste instellingen in je modem hebt geconfigureerd. Onderaan de pagina staat zelfs een apart pdfje voor een Arcadyan in combinatie met de XBOX360

[ Voor 12% gewijzigd door Onoffon op 03-08-2011 01:17 ]

Just a simple thought....

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:36
Probeer anders via marktplaats oid een oudere experiabox te krijgen, heb laatst het abo van mijn vrouw opgezegd Internetplusbellen en interactieve TV opgezegd en kon het modem volgens KPN inleveren bij milieustraat van de gemeente, dit omdat het siemensmodem niet meer door kpn werd uitgeleverd. Heb hem maar gehouden als reserve voor mijn eigen internetplusbellen en interactieve TV :)

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Als je veel op de Xbox speelt probeer dan de ZTE te krijgen vanuit KPN danwel marktplaats.