PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.
Ten eerste heet zo'n ding een speaker of luidspreker.
Ten tweede: nee, dat hoor je niet uit je iPhone zelf te horen; die is daar tegen afgeschermd. Dus als dat wel gebeurt is 'ie kapot.
Ten tweede: nee, dat hoor je niet uit je iPhone zelf te horen; die is daar tegen afgeschermd. Dus als dat wel gebeurt is 'ie kapot.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
@ bram1984
Inductie heet dat (zie ook http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/3491)
OT: dat zou niet meer mogen gebeuren met je mobiel zoals mijn bovenbuurman aangeeft. Als dat dus wel het geval is zou ik terug gaan naar de winkel ermee
Inductie heet dat (zie ook http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/3491)
OT: dat zou niet meer mogen gebeuren met je mobiel zoals mijn bovenbuurman aangeeft. Als dat dus wel het geval is zou ik terug gaan naar de winkel ermee
[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 01-08-2011 13:58 ]
Nou grappig hoor. Ga me niet vertellen dat je nog nooit dat geluid hebt gehoord als je een mobiel bij een boxje houdt.
Maar hij is dus stuk? Ik heb hem net een maand en doe er heel voorzichtig mee.
Fabricagefoutje. Kan gebeuren.Conscience NL schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:19:
Nou grappig hoor. Ga me niet vertellen dat je nog nooit dat geluid hebt gehoord als je een mobiel bij een boxje houdt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mijn Bold 9000 ging een paar jaar terug ook uit het niets kapot. Daar blies ik zogenaamd de boxspeaker op en dat bleek een fabricagefout te zijn.Conscience NL schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:19:
Daarnaast is het interferentie wat je hoort van GSM netwerken. Normaliter behoor je gewoon via GPRS/UMTS verbinding te maken waarbij je geen last zou hebben van dit geluid.
Zoals Cyber zegt inderdaad, een fabricagefoutje en daar heb je garantie voor
. Gewoon even teruggaan, zal hij worden ingenomen en krijg je 99% van de tijd gewoon een "nieuw" toestel na onderzoek
.
gewoon nee.
Pff... dat wordt weer een gekloot met iTunes als ik straks een nieuwe iPhone er aan wil koppelen.SanderPS3 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:39:
Zoals Cyber zegt inderdaad, een fabricagefoutje en daar heb je garantie voor. Gewoon even teruggaan, zal hij worden ingenomen en krijg je 99% van de tijd gewoon een "nieuw" toestel na onderzoek
.
Hoezo gekloot? Gewoon je back up terugzetten op nieuwe iphone en klaar
[ Voor 4% gewijzigd door dcl! op 01-08-2011 14:50 ]
Pagina: 1