Toon posts:

allemaal rooie vlekken bij het afspelen van films

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het afspelen van films krijg ik allemaal rooie vlekken te zien, de film speelt wel en het grootste deel is wel te zien, maar het is wel knap irritant om te zien en niet normaal, heb de tweaks op de videokaart al weer teruggezet naar default? weet iemand waar dit aan ligt?

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

mischien moettie bevallen? of issie gewoon ongesteld :)

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

kijk eens naar je codec is het div X ?

installeer bv mediaplayer opnieuw of download een nieuwe codec 8-)

Verwijderd

Lijkt een probleem met je overlay, dus je videokaart. Kan een driverkwestie zijn, kan ook zijn dat je vid. kaart simpelweg niet goed meer functioneert.

Wat je kan proberen is met bijv video2000 (op www.madonion.com te downen) kijken of je het probleem kan localiseren.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Leg je probleem eens wat duidelijker uit alsjeblieft.. want ik snap het niet helemaal..
rode vlekken door je beeld als je EEN film afspeelt..

Ok, wat speel je af ? DIVX ? MPEG ? DVD ?
Welke speler..?
Wees eens wat duidelijker..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 23:41

Klippy

Still Game

Denk dat ie bedoeld dat er allemaal rode vlekken in z'n beeld beginen te komen, dat bijv een stuk huid langzaam rood wordt.
Heb t zelfde, maar dan met groen, vond t ook al wazig, maar bij mij wordt als t beeld bijna helemaal groen is alles weer normaal en dan begint t weer opnieuw... :(
Heb ik trouwens alleen bij AVI, maar ben r nog niet 8er of t nou alleen bij DivX is of dat t bij alle avi's is. Zou ook nog kunnen dat t bij DivX net niet is... geen id dus.
Maar ik denk dat t wat m'n codec te maken heeft, dus ik ga die maar es vervangen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1