Niet geschoten is altijd mis.
En bij mij staan de maanden ook verkeerd onder de karmagrafiek:
Jan Jan Mar Apr May May Jun Jul.....
Maanden staan dus dubbel.
Jan Jan Mar Apr May May Jun Jul.....
Maanden staan dus dubbel.
[ Voor 9% gewijzigd door mrtnptrs op 01-08-2011 14:52 ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Was een tijdje terug ook al bij een aantal users als ik het me goed kan herinneren. Ik geloof dat het bij hun vanzelf weer goed kwam, maar het een dajge oid duurde.
Bij mij is het al vanaf het begin!alex3305 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:54:
Was een tijdje terug ook al bij een aantal users als ik het me goed kan herinneren. Ik geloof dat het bij hun vanzelf weer goed kwam, maar het een dajge oid duurde.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Komt omdat je nog niet een maand lid bent. Dus er zullen weken staan in de legenda, ipv jaren zoals bij users die langer lid zijn.
Met mijn 10 jaar lidmaatschap hier, is de legenda gewoon niet zo vol als bij jouw met je 3 weken lidmaatschap.

Na verloop van tijd lost het probleem vanzelf op. Al moet ik wel toegeven dat het er echt niet uit ziet bij jullie
Met mijn 10 jaar lidmaatschap hier, is de legenda gewoon niet zo vol als bij jouw met je 3 weken lidmaatschap.
Na verloop van tijd lost het probleem vanzelf op. Al moet ik wel toegeven dat het er echt niet uit ziet bij jullie
Ey!! Macarena \o/
Ik had eerst een ander soort fout in de grafiek. En dat was daadwerkelijk een bug die opgelost werd. Maar nu is hij weer aan het flippen.
Even iets beter gemaakt; nog niet perfect maar JPGraph's automatische schaalverdeling laat zich soms lastig bijsturen...
Intentionally left blank
Nou, alle 2 de problemen zijn nog niet opgelost.
Jouw grafiek is wel leesbaar (anders moet je zelf misschien even ctrl+F5 doen). Dat maanden dubbel staan heeft te maken met JPGraph's ondoorgrondelijke automatische schaal- en labelverdeling. Ik heb helaas niet de tijd om me daar helemaal in te gaan verdiepen...mrtnptrs schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:11:
Nou, alle 2 de problemen zijn nog niet opgelost.
Intentionally left blank
En daar is hij weer..
Zie mijn vorige opmerking; ik weet dat het nog niet helemaal lekker is, helaas heeft dit geen prioriteit om te fixen op dit moment...
Intentionally left blank
Pagina: 1