Toon posts:

Probleem met Samsung HD Tuner DCB-H360R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik heb sinds enkele weken het probleem met mijn digitale decoder van Samsung dat die bij alleen de HD zenders geen beeld weergeeft maar wel het geluid van de betreffende zenders.
Alle SD zenders doen het gewoon probleemloos maar de HD dus niet.

Nu staat de decoder heel dicht bij de plaats waar het signaal de muur uit komt met een hele korte dikke kabel. Bij signaal status geeft die ook gewoon zo rond de 70 procent weer dus het is geen signaal probleem.

Ook de nieuwste software update staat erop dus daar licht het ook niet aan.

Heeft hier iemand ervaring mee? Of weet iemand de oplossing?
Heb Ik een mooie HD tv maar kan ik geen tv in hd bekijken, erg vervelend dit omdat ik ook een extra hd pakket heb (bij ziggo)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:52

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat voor TV heb je ?

En we moven hem even van AUD naar LCD

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Kijk instellingen na voor beeld uitgave op deze recorder: via HDMI, 720p indien HD ready, ...
Probeer eens met een (andere/kortere) HDMI High Speed kabel. SD kan er door, HD niet? Action PROFI HDMI kabel High Speed zou moeten werken. (paar euro).

Verwijderd

Topicstarter
@ teacher Ik heb een sony tv . de kdl 46 v 3000

@ jan gruuthuse. Maar de hd zenders deden het altijd gewoon wel tot een paar week terug. En er zit een hdmi kabel van 1,8 meter tussen dik en goud. een high quality kabel. Dus daar kan het probleem ook niet in zitten.
Ik heb net de resulutie ook geprobeert aan te passen. 3 opties heb je, 575p, 720p, en 1080i. Hij op geen van 3 beeld bij de hd zenders.

Hij stond altijd op 720p daar heb ik hem nu ook weer op staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 12:55 ]