Ik heb een WD disk die los aan mijn server (laptop) hangt en stroom krijgt dmv een molex naar SATA adapter die aan een 12V adapter in het stopcontact zit. Tijdens de vakantie heb ik hem losgekoppeld. Bij thuiskomst wil ik hem weer aansluiten maar sluit met mijn domme kop de molex verkeerd om aan. Normaalgesproken zou dat niet kunnen door de vorm van de molexstekker. Echter toen ik hem op de correcte manier aansloot rook ik meteen een brandlucht. Dus blijkbaar hebben toch twee of meer pinnen contact (en sluiting) gemaakt... Natuurlijk meteen de hdd losgekoppeld. Hij spint nu echter niet meer op...
Ik hoop natuurlijk dat het alleen de printplaat is, echter zie ik geen concrete schade hieraan. Heb ik naast een vervangende printplaat nog andere opties? Het gaat om een Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB.
Ik hoop natuurlijk dat het alleen de printplaat is, echter zie ik geen concrete schade hieraan. Heb ik naast een vervangende printplaat nog andere opties? Het gaat om een Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB.