Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
- Softwarelijst Windows
- Registry key (HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run)
- MSconfig -> Startup
- Laatst gewijzigde items in je system32 folder
- Program Files directory
Je zegt dat dit na een herinstallatie van Windows is. Is dit een OEM/Retail versie of een slipstream release met updates e.d.? Ik kan me voorstellen dat sommige releases rommel bevatten. Anders moet het gekomen zijn door een plugin die je geinstalleerd hebt.. Een complete manual removal van Firefox zou dat probleem in ieder geval op moeten lossen. Zoek op Google naar "manual removal firefox" of iets in die richting.
Succes!
Welke 'map' ?ravw schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:57:
En ook even Firefox er af gegooid en heel zijn map weggegooid maar nu zijn ze er weer ..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Ik ga er vanuit dat hij de installatiemap in Program Files bedoeld =)
Wat gebeurt er als je Firefox in safe-mode start? Heb je het dan alsnog?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Het is dan belangrijker om je Firefox profiel ook te verwijderen, die blijft bestaan als ik mij niet vergis.BroodjeKoffie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:10:
[...]
Te vinden onder;
%APPDATA%\Mozilla\Firefox
BroodjeKoffie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:10:
[...]
Dat bedoel ik dus - aannames zijn vaak fataalserhat schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:10:
[...]
Het is dan belangrijker om je Firefox profiel ook te verwijderen, die blijft bestaan als ik mij niet vergis.
Te vinden onder;
%APPDATA%\Mozilla\Firefox
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Daar zat dus nog wat in wat niet goed was die heb ik dus in zijn geheel verwijderd en nu is het opgelost.
Vreemd dat die actief wordt zodra ik wat met me nieuwe Windows wat doet.
En daarbij dat het er nog opstond na een format.
maar goed me SSD heeft wel vaker kuren dus
ben het nu wel een beetje gewent.
[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 07-08-2011 19:18 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB