Toon posts:

DVD speler (zo een voor de TV)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een DVD-speler kopen (en zoals het topic al laat zien, het moet zo'n bak zijn voor de TV, dus niet voor in de PC)

Deze moet uiteraard prima DVDs kunnen afspelen, MP3 cd's VCD etc. (divx? >:))
Ik wil wel kwaliteit natuurlijk :)

Welke DVD spelers zijn dan aan te raden??

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:34

Mex

Zet DivX maar uit je hoofd...

Verwijderd

Een Hiteker is een goede keus. Nu zal je denken Hiteker wat is dat. Nou het is een amerikaans merk van Panasonic. Hun spelers zijn regiovrij spelen MP3, Cd, CD-r, VCD (echt alles) Ze zijn te koop via hun site of bij Megapool www.hiteker.nl

Verwijderd

Topicstarter
Mex: Dat over DivX was natuurlijk een geintje >:)Ik weet wel dat die spelers er niet zijn een ook (hoogstwaarschijnlijk) nooit komen...

delfosso: Hiteker heb ik niet in de pricewatch kunnen vinden, en op hun site heb ik ook niet kunnen zien hoeveel ie moet kosten. Ziet er overigens wel veelbelovend uit. Enig idee hoe duur ie is?

Ik heb trouwes in een Conrad folder een DVD speler gezien van Himage, voor 549,-
Heeft iemand ervaring met dit merk?

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 20 maart 2001 17:17 schreef Lynx666 het volgende:
Mex: Dat over DivX was natuurlijk een geintje >:)Ik weet wel dat die spelers er niet zijn een ook (hoogstwaarschijnlijk) nooit komen...

delfosso: Hiteker heb ik niet in de pricewatch kunnen vinden, en op hun site heb ik ook niet kunnen zien hoeveel ie moet kosten.

Wat de nieuwe modellen gaan kosten weet ik nog niet! Maar de 800 die ik je zal aanraden omdat deze een dts decoder heeft ingebouwd kost bij megapool slechts 747,- Alleen op=op omdat er nieuwe modellen komen.

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 14:22
Een kleine tip mijnerzijds. Kijk ff in pricewatch een zoek naar de cyberhome (of cyberspace) type 212 of 512.
Mijn zwager heeft de 212 (fl 475,-) gekocht en deze player is werkelijk fantastisch. Speelt zonder problemen nagenoeg alle formaten (ook mp3) af. Regio is in te stellen in het menu alsmede is de macrovision beveiliging te disabelen waardoor je prachtige videopname (alleen voor backup hè) kunt maken :) .
Hou ons op de hoogte

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Kennis heeft Cyberhome en ik krijg vaak dvd's vam hem om te checken of ze bij my wel spelen ??? :? wat ze dan bij mij wel doen (yamaha dvd-speler).
Alleen die van hem leest WEL zelf gebrande cd's (en die van mij weer niet :'() maar ja je kunt niet alles hebben.......

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33
De prijs word ook bepaald door de audio-uitgang.
Ondersteund de dvd bijvoorbeeld dolby digital en DTS?
Ik heb zelf er een DTS systeem aanhangen en het geluid is schitterend!
Als er bijvoorbeeld geschoten word dan vliegen de kogels je letterlijk om de oren.

Ik ben ook gelokt naar een mega-winkel als Mediamarkt omdat de dvdspelers daar zeer goedkoop waren maar het addertje onder het gras was dus dat de hele goedkope dvd's alleen maar stereo waren. Een beetje complete dvd kost toch rond de 700 á 800 piek.

grtz Art (8>

• TypeOPeter
  • Laatst online: 10-02 08:11
Just my $0.02...

[ Voor 94% gewijzigd door TypeOPeter op 07-06-2019 07:09 ]

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Hoe heb jij die Philips regiovrij gekregen? Ik wil nl ook gewoon een goed apparaat (Sony, Philips, Pioneer) maar wel regiovrij ivm wat import DVD's die ik heb liggen

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• TypeOPeter
  • Laatst online: 10-02 08:11
Op woensdag 21 maart 2001 10:28 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Hoe heb jij die Philips regiovrij gekregen? Ik wil nl ook gewoon een goed apparaat (Sony, Philips, Pioneer) maar wel regiovrij ivm wat import DVD's die ik heb liggen

MZL Spyro
Met een speciale afstandsbedieningcode, zie:

http://www.jeroenverhaar.com

Suc6, Pepe

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 09:42 schreef Gene het volgende:
Een kleine tip mijnerzijds. Kijk ff in pricewatch een zoek naar de cyberhome (of cyberspace) type 212 of 512.
Mijn zwager heeft de 212 (fl 475,-) gekocht en deze player is werkelijk fantastisch. Speelt zonder problemen nagenoeg alle formaten (ook mp3) af. Regio is in te stellen in het menu alsmede is de macrovision beveiliging te disabelen waardoor je prachtige videopname (alleen voor backup hè) kunt maken :) .
Hou ons op de hoogte
Cyberhome is gewoon de slechtste bagger die je kunt kopen. Ik weet zeker dat er heel veel mensen met mij eens zijn. (iedereen is er ook ingetrapt ja ik bedoel die mislukte aanbieding bij de MediaMarkt) Ik begrijp niet waarom men bij zo'n klote zaak kopen. Alleen echte troep hebben ze in de aanbieding

Verwijderd

Topicstarter
Goed, deze tegenstrijdige berichten helpen me niet echt verder ;)

Laat ik iets specifieker zijn:
Mijn toekomstige DVD speler moet:

- DVD (>:)), AudioCD, MP3, VCD, SVCD, CD-R, CD-RW etc. kunnen afspelen
- DTS of minstens AC3 uitgang hebben
- en liefst al regiovrij zijn

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 13:55 schreef delfosso het volgende:

[..]

Cyberhome is gewoon de slechtste bagger die je kunt kopen. Ik weet zeker dat er heel veel mensen met mij eens zijn. (iedereen is er ook ingetrapt ja ik bedoel die mislukte aanbieding bij de MediaMarkt) Ik begrijp niet waarom men bij zo'n klote zaak kopen. Alleen echte troep hebben ze in de aanbieding
Ik heb er zelf een (AD-M212), de eerste was binnen 2 weken stuk en de 2e binnen 3 maanden.
Bij mij op het werk hebben meerdere collega's een Cyberhome en we hebben nu al een uitval van 75%
De dealer waar ik hem gekocht heb heeft deze hele handel alweer afgestoten omdat er veel problemen zijn. Je moet nu de speler opsturen naar ZESGoes in Goes, volgens de dealer is dan alles in 5 werkdagen geregeld!
Ik had liever m'n geld terug maar dat kon helaas niet meer. Ik wil nu wel eens wat knaps kopen, dan maar wat geld erbij. Ik heb geen zin meer in dat ge-etter, heb je een filmpie gehuurd kan je deze een weekend lang als onderzetter gebruiken!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

DivX >:), ja... das toch jammer,
voor de andere formaten kun je wel een verglijking vinden op VCDhelper.com. Er staat ergen een lijstje welke DVD-spleres welke formaten af kunnen spelen.

suc6

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op woensdag 21 maart 2001 17:16 schreef Lynx666 het volgende:

Koop een DiViDo voor Fl.699,- (www.divido.nl): die voldoet aan al je wensen.
Ik gebruik hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee.... ;)

Verwijderd

Ik heb zelf een Revoy 2200 en ben heel tevreden mee. Heeft alles wat jij zoekt. Is wel iets duurder dan die andere merken zoals : cyberhome, hiteker etc etc.

En het is ook RCE proof !! :9

Verwijderd

Ik zou es op www.rodisc.nl kijken, dit is een DVD speciaal zaak. Ze zitten in Rotterdam en Eindhoven.

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 10:22

Willem2

Ω is futile

hmm, klinkt wel goed die hiteker... weet iemand wat voor directory structuur die speler wil zien voor mp3, of maakt dat niks uit?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik zou meteen kijken of je ook de Macrovision kan uitzetten.

Weet iemand of dat kan bij de Revoy en Divido?

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-03 21:08
Is mp3 mogelijkheid echt zo belangrijk???
Ik wou er eerst ook 1 met mp3 maar na vele reactie's gelezen te hebben, ging dat vooral ten koste van de belangrijkste optie en dat is dvd spelen met goed geluid.
je kan beter die pioneer 530 aanschaffen die is RCE-proof, macrovision vrij en regio vrij te koop bij correct en mediamarkt.
bij de mediamarkt 688 en bij correct 699.
Hij is wel silver :(
anders kan je nog de 535 kopen bij megapool voor 590 en laten opbouwen bij rodisc voor 250 dan heb je hem zwart.
Heb alleen maar goede verhalen gehoord hierover derest zal het ook beamen

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou meteen kijken of je ook de Macrovision kan uitzetten.
Goed plan, dat moet ie dus ook kunnen :)
Weet iemand of dat kan bij de Revoy en Divido?
Divido klinkt me niet bekend in de oren, maar de naam Revoy hoor ik vaker. Zijn dat goeie players? Voldoen ze aan m'n bovengenoemde eisen? (Wel of niet met MP3 support dan als dat zo erg ten koste gaat van de DVD output)

En Himage DVD spelers?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er zo weinig tweakers met zo'n DVD speler? kom op mensen.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef um maar weer effe een duwtje omhoog

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Nouja het is al niet meer nodig, ik heb m'n keus al gemaakt: Revoy 2200

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 16:38
kijk eens op onderstaande link :
http://www.mp3cdspeler.nl/mp3cdspeler3.html
ik heb deze al 2 maanden en ben er erg tevreden over.(geluids- en beeldkwaliteit)
nog geen technische problemen mee gehad,
alleen met mp3 krijg ik geen fatsoenlijke dir-structuur maar hij speelt ze wel af
net zoals zelf gebrande svcd's.
suc6
Pagina: 1