Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• haer
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 13:20
Hallo,

ik heb recent een packerd bell PC gekregen van m'n ouders.

01
02

het was zo'n standaard PC, omdat zij er toch geen hoge eisen aan stelden.

Kan ik hier bijvoorbeeld een nieuwe videokaart inzetten, zodat ik er wat meer mee kan? (WoW op hoge instellingen, counter strike source en eventuele andere games). Of kan ik dan net zo goed zo'n beetje de hele PC vervangen?

Als er meer systeem info nodig is kan ik dat wel even erbij halen, als ik weet waar ik dat kan vinden.

Ik hoor graag van jullie!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-11 12:28
Mjah,

Ik had ook een PB, en heb die ook ge-upgrade. Nieuwe video-kaart en wat geheugen erbij in geprikt. Ging prima, alhoewel het plaatsen van de video-kaart wat knutselwerk was in verband met de krappe ruimte die Packard Bell overlaat in de kast.

Een 7100 is in ieder geval voor upgraden vatbaar, maar of dat gaat helpen in combinatie met een E5200?

Ik denk het niet.

Alhoewel je prima in staat zou moeten zijn te kunnen gamen, op lage resolutie en settings, zou ik jouw vraag beamend moeten beantwoorden met een ja.

• haer
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 13:20
Ok, een E5200 is dus niet al te best?

Kan ik die dan ook vervangen?

Ik ga natuurlijk niet een videokaart upgraden als het niet veel toegevoegde waarde heeft. Wat zou ik allemaal moeten vervangen dan? en is dat het waard?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59
Als je een (veel) zwaardere videokaart gaat plaatsen zul je ook de voeding moeten vervangen. CPU upgraden kan waarschijnlijk ook maar in beperkte mate, afhankelijk van de cpu-ondersteuning van het mainboard, welke eigenlijk ook een verouderde socket 775 heeft. Uiteindelijk ben je bijna je complete pc aan het vervangen, op een paar onderdelen na die je de kop ook niet kosten. 'k Zou gaan sparen voor een zelfbouw game-pc, en hier niet al te veel geld meer in stoppen.

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-11 12:28
haer schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:53:
Ok, een E5200 is dus niet al te best?
Nope. En de video-kaart ook niet. Je kán gamen, maar dan op de laagste settings.

En zou je waarschijnlijk, mocht je willen vervangen, beter af zijn met een nieuwe computer.