Winkel levert overal, behalve in BE...

Pagina: 1
Acties:

• RubenTheys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06-2025
Hoi,

ik ben hier alles aan het herkabelen qua audio, video, netwerk, noem maar op. Hiervoor heb ik enkele zware kabels (24-22 AWG HDMI bijvoorbeeld) omdat ik serieuze afstanden moet overbruggen en omdat ze in de kruipruimte komen te liggen waar er geregeld, nou ja, over gekropen wordt op ruwe beton. Nu viel mijn oog op monoprice.com. Erg aantrekkelijke prijzen voor hetgeen ze aanbieden en erg goede reviews over te lezen overal.

Nu moet het lukken dat ze in gans West-Europa leveren, behalve in mijn vliegenscheet-groot landje genaamd België.

Ik herinner me nog van wanneer de iPhone 4 uitkwam in de VS, dat enkele mensen niet konden wachten en ze lieten versturen naar één of andere dienst in de VS, die ze dan doorstuurde naar jou. Een proxy-adres zeg maar.

Kennen jullie de namen van zulke diensten? Ik ben ze totaal verloren en weet totaal niet welke zoektermen ik op Google kan loslaten.

(ps: indien iemand hier een België-vriendelijk alternatief heeft voor monoprice qua A/V kabels, mag dat ook gestuurd worden, wel een beetje offtopic, maarja... )

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45

Mentalist

[avdD]

Verstuurd vanaf mijn Computer®