Foxconn wil miljoen robot-medewerkers

Pagina: 1
Acties:

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Zou in nieuws: Foxconn wil miljoen robot-medewerkers in de inleidende alinea de afkorting odm kunnen worden voorzien van een <abbr>-tag?

Ik neem aan dat er original design manufacturer mee bedoeld wordt, maar dat was me niet gelijk duidelijk. Ik denk dat er meer mensen zullen zijn die de achterliggende betekenis van de afkorting niet direct paraat hebben.

Overigens is odm-fabrikant dubbelop, aangezien odm zelf al de fabrikant is, maar ik kan me voorstellen dat dit bewust zo gedaan is voor de duidelijkheid.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
done :)
en idd beetje redundant, maar wel duidelijk

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat de zelfmoorden bij Foxconn aangehaald moeten worden. Ik begrijp dat mensen bij Foxconn ook aan het zelfmoord nieuws denken, maar in dit artikel wordt gezegd dat Foxconn een hoog zelfmoordpercentage heeft: In Nederland ligt het gemiddelde op dit aantal werknemers een stuk hoger (94 op 1 miljoen tegen 12 op 1,2 miljoen bij Foxconn). Dat hele zelfmoord nieuws bij Foxconn is vanaf het begin af aan uit zijn verband getrokken...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Ik sta er ook verbaasd van dat die zelfmoorden mythe wordt aangehaald. De redactie heeft toch zelf ook wel het nieuws gevolgd? Dan moeten ze toch weten dat uiteindelijk bleek dat het aantal zelfmoorden bij Foxconn lager was dat het Chinese gemiddelde. En dat het alleen zo hoog leek, omdat Foxconn zo'n ongelooflijke groot aantal werknemers heeft!