Toon posts:

Vet spy Spel.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vind Spion games wel leuk maar ik zou niet weeten wat nou de leuke en NIET leuk zijn.
Want ik hou me daar verder niet echt me bezig.

ik heb

alle delta force :r:r:r versie geloof ik
en ik heb project IGI :9~
zijn er nog meer leuke games geen nep game met allemaal van die gasten met 3 ogen of zo dat is toch allemaal NEP. ;r

Corne alvast bedankt.

Verwijderd

Wat dacht je van No one lives forever of Hitman

Verwijderd

hitman rulez :9~ :9~

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
  • Wat is een nep game? :?
  • Wat voor spel heeft gastjes met 3 ogen? :? Misschien moet je niet drinken en gamen tegelijk?
  • Waarom :r jij op Delta Force? DF1 en 2 zijn wel even zeer realistische outdoor combat, al viel deel 3 mij tegen. De reden waarom jij DF niet leuk vindt zal denk ik niet veel hout snijden.
Maar even een serieuze bijdrage: probeer Metal Gear Solid even. 'Tactical Espionage Action'. Die ondertitel zegt genoeg toch?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op maandag 19 maart 2001 22:07 schreef Captain Pervert het volgende:

• Waarom :r jij op Delta Force? DF1 en 2 zijn wel even zeer realistische outdoor combat, al viel deel 3 mij tegen. De reden waarom jij DF niet leuk vindt zal denk ik niet veel hout snijden.[/list]

Maar even een serieuze bijdrage: probeer Metal Gear Solid even. 'Tactical Espionage Action'. Die ondertitel zegt genoeg toch?
Inderdaad, Metal Gear Solid is zeker een aanrader. En waarom kots jij op de Delta Force serie, maar heb je toch alle delen ? Eigenaardig.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm koop bleem en vervolgens Syphon Filter 1 en 2 :)

Delta Force is niet echt Spy spel, hitman ook niet IMHO, wel leuk maar niet echt in dezelfde categorie als Project IGI en MSg, en Syphon Filter

download een emulator en ga de originele Metal Gear spelen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Waarom ik op Delta Force dit :r doe nou, bijv. in ben in de woestijd dan verwacht ik teminste verschil in de kleur van de Ondergrond niet gewoon een saaie bruine kleur, en gras gewoon een groene vlakte sorry maar dat is toch wel :r.

Dan krijg je de wapens ze lijken wel een beetje op Duke Nukem 3d (of hoe dat spel ook heet).
Het vlammetje wat uit die wapens komt lijkt op een aansteker dus het is wel slaap verwekent.

En klopt ik zou niet weeten waarom ik er bij heb gezet dat ik alledeelen van Delta force heb want ik heb alleen versie III dus dat is |:( |:( |:( van mij en btw ik DRiNK nie ben 14 geloof ik ;)

Verwijderd

IK vind persoon lijk No One Lives Forever erg cool, Hitman niet zo bijzonder...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 20 maart 2001 19:40 schreef Qorne het volgende:
En klopt ik zou niet weeten waarom ik er bij heb gezet dat ik alledeelen van Delta force heb want ik heb alleen versie III dus dat is |:( |:( |:( van mij en btw ik DRiNK nie ben 14 geloof ik ;)
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven. Persoonlijk heb ik liever Delta Force 1 en 2 dan de zogenaamd superieure opvolger: deel 3.

Waarom: net als jij zegt is alles egaal. Dat :r. Dat is bij deel 1 en 2 ABSOLUUT niet zo. Daar heb je hoog gras, waar je echt in kan liggen dus, en de kleuren zijn mooi.
Helaas is die engine zwaar verouderd, dus ondanks dat het tegemoet komt aan jouw wensen van betere kleuren en oppervlaktes, zul je dit ook niets vinden, omdat het er zo gedateerd uit ziet.

DF3 viel mij vies tegen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Captain Pervert heeft gelijk want ik heb de screen shots van deel 1 en 2 wel gezien die zijn beter.
Pagina: 1