Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek dus de ideale tv voor mijn ps3, mijn eisen zijn:
Full HD, 32 inch, tussen de 300-400 euro´s, een GOEDE tv, dus niet Grundig of een ander afvalmerk.

Ik blijf dus maar twijfelen tussen de Samsung LE32D550 en de Sony 32BX400. Welke vinden jullie het best?

Alvast bedankt voor jullie antwoord,
Walter

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:36
Ja ik heb ze toevallig allebij thuis staan dus ik kan zo vertellen welke de beste is. :F

Soundcloud

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-02 14:55
Heb zelf een goede ervaring met de Samsung LE32C530 icm XBOX360, het enige verschil met diegene die jij noemde is de netwerkaansluiting. Kun je ze anders eens bekijken bij een elektronicazaak?

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:35

The Inquisitor

Greetings weaklings

ShitHappens schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:32:
Heb zelf een goede ervaring met de Samsung LE32C530 icm XBOX360, het enige verschil met diegene die jij noemde is de netwerkaansluiting. Kun je ze anders eens bekijken bij een elektronicazaak?
Denk inderdaad dat je ze beter zelf beide kunt bekijken en oordelen welke je het mooist vind ;)

• AmRuLeZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2025
Je wilt gaan gamen op de TV. Belangrijk is vergelijken van de input latency...
Samsung heeft vaak een gamemodus aan boord. Dit verbeter (verlaagd) de input latency.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.

Hoe de tv er zelf uitziet, maakt mij niet echt heel veel uit. @kaos, welke is volgens jou het beste dan?
Voor mijn idee is de samsung toch wel iets mooier dmv de transparante rand enzo, maar de sony heeft toch wel veel goede reviews op bol.com (http://bit.ly/nMxVww)
Dus ..

Het gaat mij er dus vooral meer om welke kwalitatief gezien de beste is .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 18:43 ]

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:00:
Bedankt voor jullie reacties.

Hoe de tv er zelf uitziet, maakt mij niet echt heel veel uit. @kaos, welke is volgens jou het beste dan?
Voor mijn idee is de samsung toch wel iets mooier dmv de transparante rand enzo, maar de sony heeft toch wel veel goede reviews op bol.com (http://bit.ly/nMxVww)
Dus ..

Het gaat mij er dus vooral meer om welke kwalitatief gezien de beste is .
Kwalitatief qua wat? Duurzaamheid? Beeldkwaliteit? Input lag?

Ik zou overigens groter gaan dan 32 inch.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sealgant,

Het is wel de bedoeling dat je iets meer moeite stopt in je beschrijvingen. Je legt het nu voornamelijk hier neer. Geef nog wat meer info door de vragen van enkele users te beantwoorden en specifiek belangrijke punten van jouw ideale tv aan te geven en waarom je bij DIE punten twijfelt over de genoemde tv's.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
@Michael Knight: ik snap wat je bedoelt.
Maar ik zoek dus een GOEDE tv gezien beeldkwaliteit en die wel een aantal jaartjes meegaat, en die goed aansluiting vindt bij mijn playstation3, want daar is hij voor bedoeld. Ik weet uit ervaring dat Sony degelijke tv´s kunnen maken, maar die Samsung ziet er toch ook wel goed uit. Daarom dacht ik, laat ik eens een forumbericht aanmaken bij dé elektronica-en-dergelijkecommunity van Nederland, om te kijken hoe zij hierover denken. Ik stel een simpele vraag aan mensen die (misschien) ervaringen hebben gehad met één van deze tv´s of een goed of slecht punt over de merken op weten te brengen.

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Wat verwacht je nu aan topkwaliteit bij een TV van 300-400 euro? :'(

Elke TV 300-400 euro is geen top TV, maar zal prima werken met je PS3.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Samsung LE32D550 kiezen.. heeft een lagere inputlag en dus beter voor gaming.. Sony schermen zijn wat trager

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Pagina: 1