Toon posts:

MAC OS X Lion: mail van ander exchange account toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Is het mogelijk om in mac mail in MAC OS X Lion mails van iemand anders zijn exchange account toe te voegen. (als je daar uiteraard voor bent gemachtigd) En zo ja... hoe? Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Moet kunnen toch. Als hij vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord dan die ingeven.
DOMAIN\USERNAME
PASSWORD

Mijn macbook hangt niet in het Windows Domein en kan ook gewoon Exchange mailboxen koppelen. Moet wel zeggen dat Outlook beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 19:27

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Je kan meerdere Exchange accounts aanmaken. Maar dat is volgens mij niet wat je bedoelt. Delegated mailboxes is volgens mij waar je wel op doelt, en voor zover ik weet is dat nog niet geïmplementeerd in de EWS API, die Apple gebruikt voor Exchange support.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jammer... daarmee zou het een grote sprong kunnen maken in zakelijk gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
d-illusion schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:21:
Moet kunnen toch. Als hij vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord dan die ingeven.
DOMAIN\USERNAME
PASSWORD

Mijn macbook hangt niet in het Windows Domein en kan ook gewoon Exchange mailboxen koppelen. Moet wel zeggen dat Outlook beter werkt.
ik bedoelde inderdaad met delegated mailboxen werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Ook ik heb een vraag m.b.t. Exchange i.s.m. Mac OS X Lion (Mail). Ik vraag me namelijk af of het mogelijk is om je exchange-mail lokaal neer te zetten ipv op een exchange server.
Pagina: 1