Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merkoss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-07-2024
Zoals sommigen van jullie weten gaat KPN (Hi) vanaf september nieuwe abonnementen hanteren en daarnaast de korting op smartphones verlagen. Bron

Mijn abonnement eindigt 29 augustus en de laatste tijd ben ik de site van Hi in de gaten aan het houden. Zelf wil een HTC Sentsation maar ik ben ook de Samsung Galaxy S II in de gaten aan het houden. Daarnaast wil ik maar een jaar "verlengen" aangezien ik dit altijd doe.

Begin deze week keek ik op Hi website en na het inloggen moest ik volgende betalen voor de toestellen i.c.m. Hi Online 45 en Internet Extra

HTC Sensation: € 159
Samsung Galaxy S II: € 129

Vandaag had ik even niets te doen, dus ik denk kijk nogmaals op Hi op ze leuke aanbiedingen hebben. Wat mij opviel is dat ik hogere bedragen voor toestellen moet gaan betalen. Voor dezelfde keuze als hierboven moet ik de volgende bedragen betalen voor de toestellen.

HTC Sensation: € 209 (€ 50 meer)
Samsung Galaxy S II: € 189 (€ 60 meer)

Eerste vraag is, zijn er meer mensen die hetzelfde hebben of is dit alleen bij mij? Daarnaast vraag ik me af of iemand misschien weet of Hi niet nu al stilzwijgend de smartphonekorting heeft verlaagd, zodat tegenvaller (teleurstelling van mensen) in september mee zal vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:47
Kan ook zo zijn dat je klantwaarde omlaag is gegaan. Vandaar minder korting op hardware. (Klantwaarde wordt gebaseerd op gegevens van de laatste 6 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
de prijzen lijken overal gestegen te zijn met een paar tientjes (bij de phonehouse kun je kijken terwijl je nog niet kunt verlengen, dus wordt er (nog) geen rekening gehouden met klantwaarde. prijs sgs2 is van 174 naar 194 gestegen)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

reyals schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:19:
de prijzen lijken overal gestegen te zijn met een paar tientjes (bij de phonehouse kun je kijken terwijl je nog niet kunt verlengen, dus wordt er (nog) geen rekening gehouden met klantwaarde. prijs sgs2 is van 174 naar 194 gestegen)
Paar tientjes duurder... Met een actie. Anders niet.

Hou het al enkele weken in het oog. Maar sinds 1 aug is het mega duur.

Sensation was vanaf een vodafone 250 minuten + inet gratis, sommige shops hadden zelfs de telefoon al gratis bij 200 bundel.

Helaas is dat niet meer.
200 bundel van vodafone moet je €150 bij betalen (wat eerst gratis was)
Daarbij heb je maar 400MB traffic (voorheen 1GB) je word als consument sinds 1 aug goed gefopt.

belsimpel heeft nu een actie t/m 4 sept (met data verdubbeling, helaas geen HI maar vodafone bij een 250 + inet bundel)

[ Voor 5% gewijzigd door RobbyTown op 13-08-2011 23:20 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe