Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Geen idee waar deze vraag anders te stellen... uiteraard heb ik al een klacht ingediend bij H&M...

Maar zijn er meer mensen die de H&M site (Hennis en Maurits) niet kunnen openen op een tablet? Hij gaat standaard naar de mobile view voor mobiele telefoons (dus pakweg 100 pixels breed en totaal geen inhoud). Je kunt daar wel doorklikken naar de gewone site, maar wil je vervolgens op die site ergens heen dan krijg je direct weer de mobile view. En een tweede keer naar de gewone site levert een onmiddelijke volledige crash van de browser op!! Wil gewoon iets bestellen, maar via de tablet lukt het me niet!! (Nb. Tablet is Asus transformer met Android 3.0)

edit:
Mobile view solved.... Kan in de browser aangeven dat sites hem moeten zien als desktop... maar de site blijft wel zéér regelmatig vastlopen!!

[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 31-07-2011 10:41 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

zo te zien hebben ze inmiddels hun site geupdate, en er word nu ook een android app aangeboden zie ik...