USB to PS/2 kabeltje bestellen. waar?

Pagina: 1
Acties:

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45
de vraag lijkt me duidelijk: ik heb een microsoft intellimouse explorer met een usb aansluiting, maar omdat dat ding niet echt samen wil werken met mn webcam en omdat de muis ook nog eens voor een behoorlijke aanslag op de processor doet (:?) wil ik deze op PS/2 aansluiten. Waar kan ik zo'n kabeltje bestellen?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat je die usb muis niet op een ps/2 poort kunt aansluiten, anders hadden ze er echt wel zo'n verloopstukje bij gedaan. Als ie op PS/2 kan werken moet er ook iets in de electronica van die muis zitten zodat via ie PS/2 kan werken.

• schizofreen
Op maandag 19 maart 2001 21:08 schreef rick_h het volgende:
denk dat je die usb muis niet op een ps/2 poort kunt aansluiten, anders hadden ze er echt wel zo'n verloopstukje bij gedaan. Als ie op PS/2 kan werken moet er ook iets in de electronica van die muis zitten zodat via ie PS/2 kan werken.
een intellimouse explorer kan wel degelijk op usb aangeloten worden. Maar de "verkoper" van wie ik hem kost had een beetje een creatieve manier van inkopen zeg maar. Daarom zat er ook geen doosje of kabeltje bij >:)

• Palomar
  • Niet online
ow op die manier... :)
maar kzou nie weten hoe je aan zo'n plugje kunt komen.. nog nooit (los) gezien iig.. :o

Verwijderd

moet je ff iemand spreken met een logitech muis.. volgensmij zijn dat dezelfde stekkertjes.. daar Zit er wel altijd een bij !

Verwijderd

moet je ff iemand spreken met een logitech muis.. volgensmij zijn dat dezelfde stekkertjes.. daar Zit er wel altijd een bij !

• schizofreen
Op dinsdag 20 maart 2001 14:29 schreef batman het volgende:
maar of die um dus zo graag kwijt wil?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 19 maart 2001 21:08 schreef rick_h het volgende:
Werk hier met een Microsoft Intelli Explorer op mijn PS/2 poort. Bij mij zat er wel een verloopstuk op.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• schizofreen
Op dinsdag 20 maart 2001 18:58 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

Werk hier met een Microsoft Intelli Explorer op mijn PS/2 poort. Bij mij zat er wel een verloopstuk op.
kopen? :P

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik heb ook een USB Logitech muis... en bij mij zat er ook zo'n stekkertje bij

• Zwaluw
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-06-2003
Mensen.. dat jullie er wel een hebben is mooi voor jullie, maar daar is hij/zij niet mee geholpen.

Wat je zou kunnen doen is het vragen bij een computerzaak. Als je geluk heb, hebben ze er een over. Misschien dat er zaken zijn die kant-en-klare PC's verkopen zonder overige "troep" erbij. Ben alleen bang dat de meeste zaken de muis gewoon in een doos leveren.

De 2e mogelijkhied is afwachten... er zullen vast wel mensen zijn die dat ding willen verkopen. Sorry, ik niet.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
Zal men dat in zo'n winkel allerhande kabeltjes niet verkopen?
Van die winkeltjes waar ze ook allerhande verloopstukjes voor toetsenborden hebben enzo.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die verloop stukjes zijn niet los leverbaar. Je enige hoop is dus iemand zoeken die een retail Intellimouse of Logitech ding gekocht heeft en die em wel op de USB poort aansluit en em dus overhoud...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Palomar
  • Niet online
misschien kun je microsoft bellen en zeggen dat je dat plugje kwijt bent geraakt... maarja dan zullen ze wel eerst het aankoopsbewijs willen zien vrees ik.. (en die heb je toch niet...?)

Verwijderd

ik heb m ook bij de retail .. is trouwens een zware klote plug hoor... kzal ff kijken of ik 1 voor je kan regelen.

misschien is ook wel zelf te maken (ergens een schema vandaan plukken :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
mm ik heb die plug hiero in men handen maar die gebruik zelf ook wel eens ze zeggen dat het systeem prefromence scheelt.. ??

haal die plug bij de computer boer :)
Pagina: 1