Toon posts:

Schade aan iPod touch 4g

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb mijn iPod touch laten vallen, er zit nu een grote barst in,
Is er ergens iets (het liefst apple zelf) die dit kan repareren?
de apple store Delft zegt van niet.

Iemand?

Graag advies:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:48
Dit is echt te weinig informatie. Tweakers is geen gratis helpdesk. Ga eens een beetje googlen op wat mogelijk is.

Om je toch op weg te helpen: www.ifixit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:52
CardServices kan dit volgensmij, je zou het even kunnen vragen via hun Twitter account. Weet niet of ze enkel Mac reparaties doen, of ook iPod. iPhone doen ze iig niet, omdat providers dat regelen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
te weinig info?
welke info heb je verder nog nodig?
owja ik ben niet verzekerd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:42
Je kan het via iCentre Delft laten repareren hoor. Ik werk zelf ook bij een APR en wij komen vaak genoeg kapotte iPods tegen die we laten repareren. Het is vrij duur en het valt (logischerwijs) niet onder garantie. Maar ik zie niet in waarom ze hem in Delft niet willen opsturen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
En ook dit topic gaat op slot. Het is de bedoeling dat je meer inzet toont bij het openen van een eigen topic. Lees 4i Beleid door en geef de volgende keer i.i.g. aan wat je zelf al hebt gevonden (of hebt geprobeerd).

Het staat je vrij om een nieuw topic te openen, mits je dan wel meer inzet toont :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.