Ik twijfel als nieuw mobieltje tussen deze 2. Na veel reviews gelezen te hebben kwam ik op deze 2 uit. Gisteren ben ik naar de stad gegaan om te kijken naar deze twee mobieltjes. Persoonlijk vond ik de Wildfire S heel klein, misschien wel te klein. Maar volgens de verkoper die mij toen hielp is de Wildfire S wel wat sneller dan de Galaxy Ace. De Galaxy Ace heeft wel weer een groter scherm. Daarentegen heb ik geen idee wat de gebruikerservaringen zijn van mensen die de Galaxy Ace hebben/kennen. Graag jullie mening over deze 2 mobieltjes en ook vooral waarom jullie een van deze 2 zouden kiezen om mij hierbij te helpen. Alvast bedankt.
Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bepalen wat je moet kopen. We kunnen je helpen bij specifieke vragen, maar als je alleen algemene ervaringen wil kun je de desbetreffende ervaringentopics op GoT doorlezen. Dit is dus op deze manier niet de bedoeling, dus dit topic gaat dicht.
Dit had je trouwens ook gewoon in Het algemeen beleid kunnen lezen, waar je in HTC Wildfire S vs Samsung Galaxy Ace ook al naar verwezen bent. Graag dus dit voor de volgende keer wél even doornemen.
Dit had je trouwens ook gewoon in Het algemeen beleid kunnen lezen, waar je in HTC Wildfire S vs Samsung Galaxy Ace ook al naar verwezen bent. Graag dus dit voor de volgende keer wél even doornemen.
[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 30-07-2011 23:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()