Toon posts:

Vodafone tarieven duurder, vandaag nieuw abbo afgesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag, 30 juli een nieuw abonnement afgesloten bij vodafone (superdeal.nl). Deze kreeg ik waarschijnlijk dinsdag of woensdag binnen. Ik vroeg me af of de nieuwe tarieven dan al gelden, en of ik dus eigenlijk een ander abonnement krijg dan ik heb aangevraagd.
Nu heb ik namelijk voor 17,95 p/m 180 minuten/smsjes en 500 mb data + de samsung galaxy ace.
Als ik dinsdag dan de telefoon krijg, is dit dan veranderd, gelden die nieuwe tarieven dan al?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Wat denk je nu zelf ?

Dat je nu een abo afsluit voor 17,95 en vervolgens een paar dagen later daar meer voor gaat betalen ?
Als je contact nu is afgelosten en goedgekeurd (cq. bevestigd) heb je nog 1 of 2 jaar dit contract met de huidige voorwaarden.

Ik kreeg zelf na het afsluiten van het abo daar vrij snel bericht van dat me abo was omgezet..

[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 30-07-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wordt het überhaupt dan wel bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:11:
Maar wordt het überhaupt dan wel bevestigd?
Natuurlijk.
Heb je niks ontvangen van superdeal of vodafone ?

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 30-07-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

We verwachten hier eigenlijk wel wat meer eigen initiatief. Je kan zelf ook wel beredeneren dat wanneer je een contract afsluit, dat het dan niet zomaar veranderd. Daarnaast kun je natuurlijk gewoon contact met de verkopende partij opnemen. Voortaan dus aub zelf eerst even wat meer doen voordat je een topic opent, want zoals je in Het algemeen beleid had kunnen lezen verwachten we dat van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem wel pas net besteld, via superdeal.nl, wat dus bij vodafone hoort.
En wat bedoel je met via wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, en sorry, ik weet het.
Ik heb zelf ook onderzocht, maar in de voorwaarden staat dit:
"een overeenkomst inzake een abonnement komt tot stand nadat een aanvraag van of namens contractant daartoe door vodafone wordt aanvaard. Van aanvaarding is uitsluitend sprake indien vodafone dit schriftelijk heef tbevestigd of daadwerkelijk de aansluiting heeft gerealiseerd"

Ik ben al 2 uur lang aan het googlen en dergelijke, maar kan niet echt iets vinden wat me zekerheid geeft hireover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:17:
Oh, en sorry, ik weet het.
Ik heb zelf ook onderzocht, maar in de voorwaarden staat dit:
"een overeenkomst inzake een abonnement komt tot stand nadat een aanvraag van of namens contractant daartoe door vodafone wordt aanvaard. Van aanvaarding is uitsluitend sprake indien vodafone dit schriftelijk heef tbevestigd of daadwerkelijk de aansluiting heeft gerealiseerd"

Ik ben al 2 uur lang aan het googlen en dergelijke, maar kan niet echt iets vinden wat me zekerheid geeft hireover
Je quote nu een irrelevante passage uit de voorwaarden. Verder had je eerst even contact op kunnen nemen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet meer, die is gesloten na zessen.
Maar ik bedoel dat zij in principe zeggen dat ze het alleen aanvaarden als vodafone dit heeft bevestigd. En dat is dus toch pas na het weekend? Als ik de telefoon ontvang?
Sorry als ik een beetje dom overkom, ik weet niet zo gek veel op dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:15:
Ik heb hem wel pas net besteld, via superdeal.nl, wat dus bij vodafone hoort.
En wat bedoel je met via wie?
Dat is dan wel vrij laat.
Het kan zijn dat je aanvraag voor een bepaalde tijd binnen moest zijn.

Het exacte antwoord zal Vodafone of Superdeal je kunnen geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:20:
Kan niet meer, die is gesloten na zessen.
Dan bel je maandag gewoon even ;)
Maar ik bedoel dat zij in principe zeggen dat ze het alleen aanvaarden als vodafone dit heeft bevestigd. En dat is dus toch pas na het weekend? Als ik de telefoon ontvang?
Sorry als ik een beetje dom overkom, ik weet niet zo gek veel op dit gebied
Het is nog steeds niet zo dat Vodafone ineens de tarieven om kan zetten terwijl jij met iets anders akkoord bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was inderdaad al van plan maandag te bellen.
Ach, ik hoopte dat misschien iemand het hier toevallig zou weten, maar dan zie ik maandag wel even ja.
In ieder geval toch bedankt voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:44
Ik zit met precies het zelfde. Gisteren een abbo afgesloten bij belsimpel.nl maar op de site staat dat de actie tot vandaag 3 uur loopt. Na de bestelling kreeg ik een email dat ik het ondertekende contract voor 2 uur vandaag moest opsturen, alleen dan kunnen ze garanderen dat ik het abbo onder deze voorwaarden krijg.

Het was een gokje om gisteren pas te bestellen, mocht het lukken ben ik blij en anders had ik er eerde bij moeten wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:51
Voorwaarden gelden pas nadat het order in het systeem bij Vodafone staat. Zaterdag was het ontzettend druk, dus ik hoop voor jullie dat het goed gaat!

Terzijde, een annulering duurt 48h. Daarna is pas een nieuwe verlenging mogelijk! Komen ook veel mensen achter op de laatste dag helaas...
Pagina: 1