Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Lijkt me dat je ergens een bokkende cache hebt zitten, want ik kan het in IE9 niet reproduceren?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Druk eens op CTRL + F5 op de bewuste pagina en check dan nog eens.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Staat ook het zoom-niveau op 100%? Als dat niet het geval is wil dat er ook wel eens voor zorgen dat dingen niet goed zijn uitgelijnd. Je kan het weer op 100% zetten door op Ctrl+0 te drukken.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
^^ dat dusTheCoolGamer schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:57:
Staat ook het zoom-niveau op 100%? Als dat niet het geval is wil dat er ook wel eens voor zorgen dat dingen niet goed zijn uitgelijnd. Je kan het weer op 100% zetten door op Ctrl+0 te drukken.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Bedankt!TheCoolGamer schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:57:
Dit was de oplossing!
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()