Hallo, dit is mijn eerste thread op deze forum. 
Ik heb deze week een nieuwe computer gekocht en laten in elkaar zetten, want ik was zwaar toe aan een nieuwe.
Dit is het moederboard:
[klik]
Dit is mijn vreemde probleem:
Ik heb vandaag mijn nieuwe headset binnen gekregen maar ik krijg een heel eigenaardig probleem wanneer ik de audio jacks aansluit.
Als ik allebei de groene en de rode audio jack in de front panel doe, dan begint het geluid de happeren.
Als ik in mijn Realtek HD Audio manager kijk zie ik dat niet alleen de gehele front panel aan het knipperen is maar ook de 'center/subwoofer speaker out'.
Ik krijg ook steeds het bericht da ik een stekker in en uit plug.
Dit gebeurd (bijna) niet als ik alleen de groene of de rode jack in de front panel plug.
Nou dit probleem komt dus niet voor als ik i.p.v. de HD Audio de AC 97 inplug op mijn moederbord.
Erg leuk maar ook heel jammer dat ik de HD audio niet kan aansluiten
Een ander probleem is ook (maakt niet uit welke kabel ik aanlsuit) dat het geluid van mij headset erg mager is, dus heel weinig bass etc.
Zelf mijn USB headset klinkt beter.
Dit is de headset die ik recentelijk gekocht heb:
[klik]
En dit is mijn oude USB headset (denk ik, ik ben het doosje verloren):
[klik]
Ik ben ten einde raad, als iemand iets weet dan hoor ik dat heel graag!
Ik heb deze week een nieuwe computer gekocht en laten in elkaar zetten, want ik was zwaar toe aan een nieuwe.
Dit is het moederboard:
[klik]
Dit is mijn vreemde probleem:
Ik heb vandaag mijn nieuwe headset binnen gekregen maar ik krijg een heel eigenaardig probleem wanneer ik de audio jacks aansluit.
Als ik allebei de groene en de rode audio jack in de front panel doe, dan begint het geluid de happeren.
Als ik in mijn Realtek HD Audio manager kijk zie ik dat niet alleen de gehele front panel aan het knipperen is maar ook de 'center/subwoofer speaker out'.
Ik krijg ook steeds het bericht da ik een stekker in en uit plug.
Dit gebeurd (bijna) niet als ik alleen de groene of de rode jack in de front panel plug.
Nou dit probleem komt dus niet voor als ik i.p.v. de HD Audio de AC 97 inplug op mijn moederbord.
Erg leuk maar ook heel jammer dat ik de HD audio niet kan aansluiten
Een ander probleem is ook (maakt niet uit welke kabel ik aanlsuit) dat het geluid van mij headset erg mager is, dus heel weinig bass etc.
Zelf mijn USB headset klinkt beter.
Dit is de headset die ik recentelijk gekocht heb:
[klik]
En dit is mijn oude USB headset (denk ik, ik ben het doosje verloren):
[klik]
Ik ben ten einde raad, als iemand iets weet dan hoor ik dat heel graag!