Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanmiddag nog mijn htc sensation gebruikt. ik kom net thuis wil bellen en hij doet niets meer.
gaat niet meer aan, opladen gaat niet en ook de ledjes geven niets meer aan. kortom hij doet helemaal niets meer. akn iemand mij ajb helpen .... hij is nog geen maand oud.
ik heb er geen andere roms oid opgezet hij is nog helemaal origineel vodafone

ik ben radeloos

ik heb de accu er de hele nacht uitgelaten, harde reset geprobeerd en ook langer aan de lader gelaten. niks helpt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 14:03 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11 13:13

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb je de batterij er al eens uitgehaald en opnieuw ingedaan?

Kijken of ie dan weer eens aan wil. :)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Is hij niet compleet leeg? Kan zijn dat je hem dan even wat langer in de lader moet laten liggen voordat hij uberhaubt teken van leven (LEDs) geeft :)

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:04
had ik laatst ook ineens, accu d'ruit halen, 10 sec wachten en aanzetten 2x proberen en deed 't weer. Loopt nog als 'n zonnetje. En anders, terug naar winkel waar je 'm gekocht hebt

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Ik laatst iets soortgelijks met mijn S2. Moest eventjes bijladen en toen deed ie het weer.

(Deze tips zijn niet evidence based maar best practise based)
  1. Batterij eruit en even wachten. Doe maar 30 seconden of zo en daarbij paar keer aan uit knop indrukken, bij PC helpt dat soms om de boel te ontladen.
  2. In oplader, 10 minuten wachten en aanzetten
Als die dan nog niet aangaat moet je maar weer posten, misschien verzinnen anderen nog wat. Ik zal ook nog even nadenken.

[ Voor 6% gewijzigd door Kwak op 30-07-2011 19:21 ]

Specs

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :) We verwachten dat wanneer je hier post eerst het een en ander zelf probeert. Roepen dat je telefoon het niet doet, en het ons verder uit laten zoeken is dus niet de bedoeling ;) Dat staat overigens ook gewoon in Het algemeen beleid, dus ik denk dat je die nog even door moet nemen. Vul daarna svp je topicstart even aan.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Inderdaad fftjes laten laden... en dan pas aanzetten. Wil 'ie wel iets doen als de accu eruit is en aan de lader hangt misschien maakt je accu contact waar dat niet moet. Mocht 'ie echt niet meer aan gaan is het gewoon een gevalletje garantie niet te druk maken dus.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon even de accu eruit en weer erin dan zal hij wel weer werken. Heb dit al met zoveel telefoons ooit eens gehad, kan een keer gebeuren en is verder ook niet erg zolang het niet dagelijks gebeurt :)

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:55

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Had ik de laatste keer ook. Ik heb toen de accu eruit gehaald en toen er weer. En hij deed het weer.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Verwijderd

Topicstarter
hallo allen. al deze opties heb ik geprobeerd. accu er de hele nacht uit gelaten........ harde reset geprobeerd....langer aan de lader laten hangen.... niks helpt. sorry dat ik dit niet eerder vermeld heb.
ik zal de topic start ook even wijzigen. excuses hiervoor

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 14:05 ]

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dan is er nog maar een optie en dat is de telefoon voor RMA opsturen.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:37
HTC opbellen en ze komen hem ophalen, en als het onder garantie valt heb je binnen een week een gerepareerde of een nieuwe. Makkelijkste optie :).

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk ook dat dat de enige optie is alleen ben ik de bon kwijt dus ik hoop dat htc daar niet moeilijk over doet.

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:44:
ja ik denk ook dat dat de enige optie is alleen ben ik de bon kwijt dus ik hoop dat htc daar niet moeilijk over doet.
In principe niet, ze kijken naar het serienummer. Maar na een maand de bon al kwijt? :X :?

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
ja stom he !!!! maar heb geen flauw idee waar hij gebleven is. maar volgens jou hoeft dat dus geen probleem te zijn ?

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:47:
ja stom he !!!! maar heb geen flauw idee waar hij gebleven is. maar volgens jou hoeft dat dus geen probleem te zijn ?
Heb er zelf ook gebruik van gemaakt, en hoefde alleen het serienummer op te geven en het imei. Kunnen ze ook aan zien hoe oud ie is en waar ie is gekocht e.d.
Dan word hij 1-2 dagen later opgehaald, en met wat geluk heb je hem 5 werkdagen later weer in huis :)

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
top dank je !!! ben enigzins gerustgesteld !! ga morgen langs de vodafone winkel en anders bel ik HTC

Verwijderd

Topicstarter
als ik kijk naar de reparatie status bij dynafix staat er....... wachten op omruil.......zou dat betekenen dat ik een hele nieuwe krijg ?

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ja, en dat kan wel eens meerdere weken duren, afhankelijk van hoe druk het bij zowel HTC als bij Dynafix is.

Verwijderd

Topicstarter
ja ? dat zal ff lekker worden. bij vodafone zeiden ze 5 tot 10 dagen. dan ga ik echt wel ff langs bij de vodadone.

Verwijderd

Topicstarter
nou je had gelijk. kan nog wel ff duren. en vodafone doet helemaal niks

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:35
Heb je niet in je MyVodafone een kopie van je laatste rekening staan, waar ook je abo verandering en aanschaf toestel in staat?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Pagina: 1