In onze nieuwbouw hebben we voorlopig een eenvoudige draadloze deurbel gehangen: profile adagio set model PAC-314R.
nu is hier niet het bereik (moet maar 10m doen ofzo), maar het volume het probleem:
Je kan kiezen uit een aantal meldodiekes maar ze klinken allemaal stil...het speelgoed van onze baby overstemt het volledig!
Het gevolg is dat we ze eigenlijk quasi nooit horen.
Ik heb de ontvanger eens open gedaan, maar ik kan niet direct iets vinden (met m'n beperkte elektronica kennis) om het volume te verhogen.
Een foto van de kleine printjes is hier te vinden (aan achterkant zit er niks)
De rode en zwarte kabel gaan naar de batterijen (2xAA), de 2 witte die rechtsboven vertrekken zijn voor de speaker)
Het losse witte kabeltje onderaan is de antenne
Heeft er iemand een idee om het volume te verhogen?
nu is hier niet het bereik (moet maar 10m doen ofzo), maar het volume het probleem:
Je kan kiezen uit een aantal meldodiekes maar ze klinken allemaal stil...het speelgoed van onze baby overstemt het volledig!
Het gevolg is dat we ze eigenlijk quasi nooit horen.
Ik heb de ontvanger eens open gedaan, maar ik kan niet direct iets vinden (met m'n beperkte elektronica kennis) om het volume te verhogen.
Een foto van de kleine printjes is hier te vinden (aan achterkant zit er niks)
De rode en zwarte kabel gaan naar de batterijen (2xAA), de 2 witte die rechtsboven vertrekken zijn voor de speaker)
Het losse witte kabeltje onderaan is de antenne
Heeft er iemand een idee om het volume te verhogen?