Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar niet de juiste oortelefoon vinden. Heb al meerdere cheap-ass en mid-range dingen (Sennheiser CX serie) geprobeerd (tot ongeveer 70 euro, wil niet meer dan 100 uitgeven) maar kan niets vinden wat bij mij past.

Geluid is _niet_ de main eis want ik verwacht sowieso geen opera-geluid uit oortelefoons. Gewoon een helder geluid met redelijke bass is genoeg voor mij.

Wat wel mijn probleem is, is dat ik teveel oorsmeer heb en blijkbaar mijn oren ook afwijkend zijn gebouwd. Geen enkele oortelefoon blijft erin, normale of in-ear. Had zo'n Nike ding (normaal) en die bleef er steeds uit vallen. De beste tot nu toe is de Soundmagic PL30, die in de PW aangeraden was om zijn aparte pasvorm, maar die vertoont na twee modellen ook steeds problemen met pasvorm bij zweten en niet-bestendig tegen oorsmeer.

Wat ik zoek is eigenlijk:
- iets wat goed vast zit, er kunnen toeters en bellen aan zitten, maakt niet uit.
- iets wat bestendig is tegen oorsmeer en niet geblokkeerd wordt
- iets wat nog steeds op z'n plek blijft bij een zweet of beweging

Is er iemand die enige kennis heeft of zo'n model oortelefoon bestaat?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Accessoires & Navigatie, dus daar verplaats ik dit topic even heen :)

Audio en HiFi --> Accessoires & Navigatie

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kan je dan niet beter voor een On Ear of Over Ear koptelefoon? Die zit namelijk totaal niet in je oren, maar gewoon op of over je oren?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je veel oorsmeer hebt kan je niks tegen blokkeren doen, dan is in-ear geen optie. Het is niet mogelijk om oorsmeer-bestendige openingen te maken in in-ear oortelefoons. (om dat het een opening is kan er dus oorsmeer in)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 23:11
Ik heb een setje van Creative die met een soort van beugeltje om je oor hangt, met een doppie naar binnen. Daar al ervaring mee? Zou iig niet moeten uitglijden.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 13:41

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dit voegt niets toe.

[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 03-08-2011 08:11 ]

Pagina: 1