Ik kan maar niet de juiste oortelefoon vinden. Heb al meerdere cheap-ass en mid-range dingen (Sennheiser CX serie) geprobeerd (tot ongeveer 70 euro, wil niet meer dan 100 uitgeven) maar kan niets vinden wat bij mij past.
Geluid is _niet_ de main eis want ik verwacht sowieso geen opera-geluid uit oortelefoons. Gewoon een helder geluid met redelijke bass is genoeg voor mij.
Wat wel mijn probleem is, is dat ik teveel oorsmeer heb en blijkbaar mijn oren ook afwijkend zijn gebouwd. Geen enkele oortelefoon blijft erin, normale of in-ear. Had zo'n Nike ding (normaal) en die bleef er steeds uit vallen. De beste tot nu toe is de Soundmagic PL30, die in de PW aangeraden was om zijn aparte pasvorm, maar die vertoont na twee modellen ook steeds problemen met pasvorm bij zweten en niet-bestendig tegen oorsmeer.
Wat ik zoek is eigenlijk:
- iets wat goed vast zit, er kunnen toeters en bellen aan zitten, maakt niet uit.
- iets wat bestendig is tegen oorsmeer en niet geblokkeerd wordt
- iets wat nog steeds op z'n plek blijft bij een zweet of beweging
Is er iemand die enige kennis heeft of zo'n model oortelefoon bestaat?
Geluid is _niet_ de main eis want ik verwacht sowieso geen opera-geluid uit oortelefoons. Gewoon een helder geluid met redelijke bass is genoeg voor mij.
Wat wel mijn probleem is, is dat ik teveel oorsmeer heb en blijkbaar mijn oren ook afwijkend zijn gebouwd. Geen enkele oortelefoon blijft erin, normale of in-ear. Had zo'n Nike ding (normaal) en die bleef er steeds uit vallen. De beste tot nu toe is de Soundmagic PL30, die in de PW aangeraden was om zijn aparte pasvorm, maar die vertoont na twee modellen ook steeds problemen met pasvorm bij zweten en niet-bestendig tegen oorsmeer.
Wat ik zoek is eigenlijk:
- iets wat goed vast zit, er kunnen toeters en bellen aan zitten, maakt niet uit.
- iets wat bestendig is tegen oorsmeer en niet geblokkeerd wordt
- iets wat nog steeds op z'n plek blijft bij een zweet of beweging
Is er iemand die enige kennis heeft of zo'n model oortelefoon bestaat?