Ik probeer een Asus EN210 Silent aan te sluiten in een MSI MS-6090 moederbord, dit is een moederbord in een NEC VL6 systeem. Is met een p4 hypertreading, dus alweer behoorlijk oud..
Het is de bedoeling een Medicenter er van te maken. Hij wil alleen niet verder als 4bit met een resolutie van 640x480. Ook wanneer ik de drivers erop zet.
Ik heb ook geprobeerd er een Club3d ATI HD5450 1GB erin te drukken van mijn pa zijn pc, deze geeft echter niet meer als een knipperende powerled en een voeding fan die uit en aan gaat......
Hij geeft ook aan dat er te weinig systeembronnen beschikbaar zijn.
Weet iemand een manier om toch een videokaart met HDMI aan de praat te krijgen in deze pc?
Of zal het meer een kwestie zijn van trial en error?
Het is de bedoeling een Medicenter er van te maken. Hij wil alleen niet verder als 4bit met een resolutie van 640x480. Ook wanneer ik de drivers erop zet.
Ik heb ook geprobeerd er een Club3d ATI HD5450 1GB erin te drukken van mijn pa zijn pc, deze geeft echter niet meer als een knipperende powerled en een voeding fan die uit en aan gaat......
Hij geeft ook aan dat er te weinig systeembronnen beschikbaar zijn.
Weet iemand een manier om toch een videokaart met HDMI aan de praat te krijgen in deze pc?
Of zal het meer een kwestie zijn van trial en error?
[ Voor 3% gewijzigd door Dnc1n op 30-07-2011 14:44 ]