Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:42
Goedemiddag,

Afgelopen week wilde ik een foto maken met mijn LG Optimus 2x Speed, op het moment dat de foto wilde maken trok de hond waarmee ik aan het wandelen was de telefoon uit mijn handen. De telefoon kwam op straat terecht, met als gevolg een kapotte digitizer. Aangezien ik hierdoor niet in aanspraak kom voor de VIP service van LG, wilde ik kijken of ik de digitizer zelf kon vervangen. Voordat ik een digitizer wilde bestellen wilde ik eerst proberen of ik de telefoon überhaubt uit elkaar zou krijgen. Dus, heb ik met behulp van dit filmpje mijn telefoon uit elkaar gehaald, wat met moeite ging. Na het dichtschroeven van de telefoon kwam ik er achter dat mijn LCD ook niet meer werkte, daarom nogmaals telefoon open gehaald en alle connecties nagekeken, deze zaten allemaal goed.
Ik ben dus bang dat ik nu zowel de digitizer en de LCD kapot heb.
Wat kan ik volgens jullie nu het beste doen? Enig idee of LG nog iets voor mij kan betekenen?
Of kan ik beter voor een andere telefoon kiezen?

Bij de laatste optie rest mij deze vraag:
Is het mogelijk om mijn huidige vodafone bel+sms+web abbo om te zetten naar een sim-only bel+sms+web abbo.

Hoop dat jullie mij wat antwoorden kunnen geven!;)

Alvast bedankt,
-EvoLution-

[ Voor 8% gewijzigd door -EvoLution- op 30-07-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:05
De meeste providers hebben wel een "lost or stolen"-regeling. Dan sluit je praktisch een nieuw abonnement af bij vodafone (van weer 2 jaar dus), waar je een telefoon bij krijgt, en kom je "kosteloos" van je oude abonnement af, maar je zit dus wel vast aan een nieuw abonnement.

Gezien de nieuwprijs van een O2X (die verrassend laag is voor een geweldig toestel) denk ik niet dat het het waard is om alles op alles te zetten om hem te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Misschien kan je hem tweedehands kopen, en dan de jouwe voor onderdelen nog verkopen.

Ik denk dat je van LG niks kan verwachten, je hebt hem zelf gesloopt. Als ik mijn koelkast uit het raam gooi krijg ik ook geen nieuwe van de fabrikant.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bestel een nieuwe digitizer + LCD ? LG gaat je zowizo niet gratis meer helpen, je hebt hem zelf gesloopt (en het nog erger gemaakt achteraf). Een nieuwe telefoon lijkt me een beetje zonde, ik zou hem proberen te fixen...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Mavamaarten schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:34:
Bestel een nieuwe digitizer + LCD ? LG gaat je zowizo niet gratis meer helpen, je hebt hem zelf gesloopt (en het nog erger gemaakt achteraf). Een nieuwe telefoon lijkt me een beetje zonde, ik zou hem proberen te fixen...
Ik heb nu alleen gezien hoe moeilijk het is om de digitizer en LCD te vervangen, ik ben bang dat ik dan € 100,- weg gooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
SytseHartvelt schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:29:
De meeste providers hebben wel een "lost or stolen"-regeling. Dan sluit je praktisch een nieuw abonnement af bij vodafone (van weer 2 jaar dus), waar je een telefoon bij krijgt, en kom je "kosteloos" van je oude abonnement af, maar je zit dus wel vast aan een nieuw abonnement.

Gezien de nieuwprijs van een O2X (die verrassend laag is voor een geweldig toestel) denk ik niet dat het het waard is om alles op alles te zetten om hem te repareren.
Met andere woorden, ik doe alsof ik mijn telefoon verloren ben?
Hoe verloopt dit proces en is dit niet illegaal aangezien dat niet de waarheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je sluit dus een nieuw abbo af wat pas ingaat NADAT je huidige abonnement is afgelopen..
Oftewel je moet de tijd van je huidige abbo uitzitten + de termijn van het nieuwe abonnement.
Kan handig zijn, maar ikzelf zou geen 3 of 4 jaar aan een abbo vast willen zitten, dat is je eigen keuze.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
CLB schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:46:
Je sluit dus een nieuw abbo af wat pas ingaat NADAT je huidige abonnement is afgelopen..
Oftewel je moet de tijd van je huidige abbo uitzitten + de termijn van het nieuwe abonnement.
Kan handig zijn, maar ikzelf zou geen 3 of 4 jaar aan een abbo vast willen zitten, dat is je eigen keuze.
Dat is inderdaad geen optie. Ik zal dus kiezen tussen toch proberen te repareren à €100,- met als risico dat het niet lukt en ik €100,- kwijt ben. Of het aanschaffen van een andere telefoon...
Pagina: 1