Nieuw Topic - Staatsloterij Groepsspelen voor Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:14
Er zijn 3 vragen die ik ga stellen:
1: Is dit topic gewenst/toegestaan
2: Waar gaat deze topic komen (HK of SG)
3: Animo..

Via staatsloterij.nl is er sinds dit jaar de mogelijkheid om met vrienden/vereniging/collega's mee te doen.
Heel kort samengevat. Er wordt een groep aangemaakt, uitnodiging is op basis van e-mail sturen. Je legt automatisch een bedrag in per maand en de winst wordt automatisch uitgekeerd door Staatsloterij.
Meer info

1: Staat Tweakers het toe dat er een groep Tweakers komt en dat men via het topic een verzoek tot deelname kan doen.

2: Wat is de beste plek voor deze topic
3: Animo komt van zelf wel...

Pas na goedkeuring ga ik alles uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf dit toch een vreemd fenomeen vinden. De staatsloterij is een kansspel met een negatieve winstverwachting. De enige geldige reden om aan zo'n kansspel mee te doen is dat vermaak geld mag kosten. Van elke 3 euro die je inlegt, ben je er één kwijt.

Probeer eens te beschrijven wat je doel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:13
De enige fora die in aanmerking zouden komen zouden zich in de general chat hoofdgroep bevinden, met als beste kandidaat het SG-forum. Ondanks dat er best ruimte is voor community-topics van meer sociale aard zie ik niet veel heil in een dergelijk topic vanwege een gebrek aan discussiewaarde en gebrek aan relatie met de Tweakers.net doelgroep.

Daarnaast heeft het ook nog eens karakteristieken van een inkoopactie waarmee de ervaring bepaald niet positief zijn en daarom ook niet toegestaan. Dat gezegd hebbende gaat dit argument niet volledig op omdat afaik iedereen zelf voor de afhandeling met de staatsloterij zorgt en er dus geen tussenpersoon is in de financiele of goederenstroom.

Al met al kan ik er niet enthousiast over worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:14
Excuus voor de late reactie (drukte)

Ik vind beide argumenten een punt hebben en met name dat het niet echt met tweakers te maken heeft. Alleen dat mensen zich van tweakers kunnen inschrijven.

Het argument van cheatah vind ik zeer sterk. Vermaak kost geld en de Negatieve winstverwachting.

Met deze argumenten heb ik besloten om kansspel niet te promoten/aan te moedigen en daarbij deze actie staak.

thanks!