Om het hele verhaal maar kort te houden. Gisteravond is mijn iPhone voor een paar tellen (met leren sleeve) in water gevallen. Er uit gevist, stond nog eventjes aan op power-off scherm, en ging van zelf uit. Thuis in een bak met rijst gedaan, en toen ik even later keek, stond iPhone weer aan op het "power off" scherm. Heb het toen gewoon uitgezet en weer in bak met rijst gestopt, en zit er nu nog steeds in. Van wat ik nu zie, ziet het er wel redelijk normaal uit, behalve dat de camera lens aan de achterkant beslagen ..
Vooruit kijkend op een doem scenario heb ik halve nacht zitten zoeken naar eventuele oplossingen. Ik kwam daar dus tegen dat Apple in Amerika een nieuwe regeling heeft wat betreft waterschade aan je iPhone. Apple zou tegen 200-250 dollar je iPhone kunnen vervangen voor een nieuwe/refurbished iPhone. Wat ik me dus afvraag is of dit allereerst waar is, en aangezien ik over een paar dagen naar US ga of mijn Nederlandse iPhone ook in aanmerking komt voor zo'n dergelijke regeling.
Adviezen of eventuele ervaringen stel ik zeer op prijs.
Vooruit kijkend op een doem scenario heb ik halve nacht zitten zoeken naar eventuele oplossingen. Ik kwam daar dus tegen dat Apple in Amerika een nieuwe regeling heeft wat betreft waterschade aan je iPhone. Apple zou tegen 200-250 dollar je iPhone kunnen vervangen voor een nieuwe/refurbished iPhone. Wat ik me dus afvraag is of dit allereerst waar is, en aangezien ik over een paar dagen naar US ga of mijn Nederlandse iPhone ook in aanmerking komt voor zo'n dergelijke regeling.
Adviezen of eventuele ervaringen stel ik zeer op prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Bpow op 30-07-2011 09:54 ]