Tikfoutje in advertorial, beheerd door extern

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
http://tweakers.net/advertorials/darksouls
Wat is het grootste verschil ten opzichte van de spirituele opvolger van Demon's Souls, Dark Souls?

1. Dark Souls is het officiële vervolg op Dark Souls
Ik weet dat de content niet van jullie afkomstig is en jullie dus ook niet het beheer van de content doen, echter staat het wel op T.net en kán het dus zo zijn, dat (degenen het beheer gedeelte niet doorhebben, weten of snappen) mensen jullie wel aankijken op de fouten op de pagina's.

Een game kan natuurlijk nooit het vervolg op zichzelf zijn. Geven jullie dit aan de beheerder door, of komt daar iets aparts voor?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Deze had ik toevallig gisteravond ook gespot en aan iemand doorgegeven.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah oke, thnx! :) Kreeg van Rataplan namelijk het verzoek een nieuw topic te maken erover... :)

Ik neem aan dat dergelijke (game)advertorials vaker komen, waarvan de content dan vanuit een externe partij komt. Zals gezegd kan t.net wellicht scheef aangekeken worden als er een spel- of tikfoutje in staat. Is het dan misschien geen idee, om ook daarvoor een feedback topic te maken, met een opzet zoals het spel en tikfoutjes topic? De externe partijen krijgen dan denk ik ook sneller feedback en worden de lijnen dus korter, waardoor jullie dus niet alles steeds hoeven door te geven, omdat dat in het centrale topic dan al vermeld wordt.

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
CptChaos schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:55:
Ah oke, thnx! :) Kreeg van Rataplan namelijk het verzoek een nieuw topic te maken erover... :)

Ik neem aan dat dergelijke (game)advertorials vaker komen, waarvan de content dan vanuit een externe partij komt. Zals gezegd kan t.net wellicht scheef aangekeken worden als er een spel- of tikfoutje in staat. Is het dan misschien geen idee, om ook daarvoor een feedback topic te maken, met een opzet zoals het spel en tikfoutjes topic? De externe partijen krijgen dan denk ik ook sneller feedback en worden de lijnen dus korter, waardoor jullie dus niet alles steeds hoeven door te geven, omdat dat in het centrale topic dan al vermeld wordt.
De inhoud wordt wel intern beheerd maar niet door de redactie. Er is dus ergens iemand die dit kan aanpassen, alleen nog even vinden ;) Ongetwijfeld kan een van de devvers het ook direct aanpassen, maar aangezien dit om een pagina gaat die door de adverteerder is goedgekeurd, heb ik liever dat hun interne contactpersoon dit doet.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik heb er nog een gevonden, of de vraagstelling is in ieder geval onduidelijk:
Wat is het grootste verschil ten opzichte van de spirituele opvolger van Demon's Souls, Dark Souls?
Als ik de vraag lees, staat er wat het grote verschil is tussen Dark Souls (dat is immers de game waar de pagina over gaat) en de opvolger van Demon's Souls (moet dat niet soul zijn, maar goed ken de game-(franchise) niet), Dark Souls?

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 31-07-2011 13:43 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* BUMP *

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die had ik gemist. Ik geef 'm even door.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Het lijkt erop dat de vraag niet duidelijker is geformuleerd, heeft de contactpersoon dit al aangepast of loopt dit nog?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* BUMP * Komkommertijd? :P
Pagina: 1