Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Win7] Group Policy homepage verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn zakelijke laptop is via Group Policy een homepage ingesteld voor IE. Vooral in IE9 zorg dit bij het initializeren van de browser nog voor wat vertraging. Ik zou gewoon 'about:blank' als homepage willen. Is er een manier om de Group Policy homepage lokaal te overriden?

Ik heb de registry sleutel wel gevonden, maar dit veranderen werkt maar tijdelijk. Group Policy controleert waarschijnlijk bij bepaalde events de sleutels en reset dit weer ..

• pizzaboertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12
Zolang je aangesloten bent op het zakelijke netwerk gaat dit je niet lukken. Normaal gesproken zal minimaal elke 90 minuten de GPO refreshed worden.

[ Voor 32% gewijzigd door pizzaboertje op 30-07-2011 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of misschien een tooltje dat met elke x interval je registry sleutel verandert?

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-11 02:51
Dit lijkt me niet conform het beleid. Nu gaan wij je meehelpen het zakelijke netwerk "te hacken". Wat je wel zou kunnen doen is een andere browser gebruiken (portable), op een lokaal account inloggen, of zelf de systeembeheerder aanspreken. Daarmee maak je denk ik meer kans! :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:23:
Ik heb de registry sleutel wel gevonden, maar dit veranderen werkt maar tijdelijk. Group Policy controleert waarschijnlijk bij bepaalde events de sleutels en reset dit weer ..
Dus dat lost je vraagstuk ook niet op - tenslotte is daar die hele policy juist voor bedoeld.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device