Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/TB] Social Sharing knopjes onder tweakblogposts

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De fancy url-shortner werkt mooi op Tweakblogs, de social sharing knopjes doen het al onder de nieuwsberichten. Nu nog de social sharing knopjes op de Tweakblogs (waar ze volgens mij echt horen) voor nog blijere bloggers *O*

Natuurlijk kan de pref van de FP doorgetrokken worden, maar volgens mij is het ook gewenst als een blogger zelf (per blogpost) kan bepalen of de social sharing knopjes überhaupt getoond mogen worden.

Bij deze een +1 :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

maar volgens mij is het ook gewenst als een blogger zelf (per blogpost) kan bepalen of de social sharing knopjes überhaupt getoond mogen worden.
Dat lijkt me evident, zeker gezien de privacy- en clientside performance-impact lijkt me dat niet iets om aan bloggers op te gaan leggen (grade A ftw).

Intentionally left blank

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-11 12:40

HaX0r

n00b

Ik zou ook graag die knopjes zien. :)

Niet geschoten is altijd mis.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:32

bonzz.netninja

Niente baffi

om het nou per post in te gaan stellen lijkt me een beetje overbodig. Maar ik vind het een tof idee om het per weblog aan te kunnen zetten, of uit. Afhankelijk wat je wil, en of ie al aan staat. Goed laat maar :) het is vroeg vandaag. Ik maak er een ticket van en ga het laten inschatten.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl