Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wandelen op Android

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Snelization
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 09-07 12:39
Na een middag heel de android market doorspitten en op internet zoeken heb ik niks kunnen vinden.
Dus ik hoop dat iemand van jullie misschien een oplossing heeft.

Mijn vader wilt namelijk graag een GPS app hebben als hij gaat wandelen, nou zijn daar genoeg van, maar niet eentje naar zijn wensen.
Hij moet namelijk een punt kunnen markeren, en dan de afstand meten van de route (dus niet afstand tussen A en B, zoals de meeste apps doen)

Even een schematisch Paint-kunstwerk:

Hij moet dus de afstand meten van de route, en niet tussen Punt A en B.
Het markeren is e.v.t. iets wat ook op een alternatieve manier kan, door dan 2 apps tegelijk te gebruiken (niet echt ideaal maar ach..)

Als iemand een app weet die een "trip-teller"/"afstand-van-de-afgelegde-route-meter" heeft, post het hier graag :)

http://mike.solutions

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Zijn toch genoeg apps om te 'tracken'...
Zoek eens naar apps voor het hardlopen en klaar toch?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Polster
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:10
With CLB. Er zijn hier zo veel apps voor. Uit mijn hoofd:

Runkeeper, My Tracks, Endomundo, Runtastic, Run.GPS, Buddy Runner etc, etc.

• SumBeam
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 30-09 09:52
MyTracks? Deze meet gewoon de afstand tussen het 'start' punt en het 'eind' punt van het recorden. Kun je na je 'looproute' opslaan en naar je Google Account uploaden en bewaren. Daar kun je eventueel ook nog metingen doen handmatig...

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:53

Nakebod

Nope.

Oruxmaps, en dan de tracks uploaden naar mapmytracks.com.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:33

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Ik gebruik deze met de auto: My Tracks - Android Market

Werkt aardig geniaal, je kan hem exporteren naar Google Maps en dan nog allemaal details bekijken.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• swtimmer
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 11:31

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik geloof dat veel mensen die hiken dit gebruiken:
http://www.everytrail.com/

Deze is wat meer gericht op het delen en lopen van wandelroutes ipv veel andere die meer op het sporten zijn gericht.

Ik heb hem zelf een keer gebruikt voor het tracken van een wandeling op de Kinder Scout en was er best tevreden over.

[Voor 23% gewijzigd door swtimmer op 29-07-2011 23:46]

• Snelization
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 09-07 12:39
Super bedankt allemaal, MyTracks lijkt tot zover nog het aantrekkelijkst.
Heb niet zo zin om hem nu nog in het donker uit te testen maar wat ik zie is ie perfect. (en hij was nog gratis ook =D

PS: Trefwoord "track" deed het hem, stom dat ik daar zelf niet op kwam ;)

http://mike.solutions

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True