Toon posts:

Help!, Gtx480 sli flikkeren probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben eigenlijk een beetje nieuw hier op het forum, ben wel een lezer van tweakers ;)

Ik had een vraag of iemand mij misschien zou kunnen helpen, want ik ben ten einde raad! :'(
Ik bezit 2 Nvidia ASUS GTX 480's, die ik sindskort in SLI heb laten zetten.
Nu is het volgende mijn probleem. Alle 2 de kaarten werken apart gewoon goed. maar zodra ik SLI mode inschakel krijg ik flikkerende beelden met mijn spellen, vreemd genoeg werken benchmarks zoals "Unigine Heaven" en Tropics zonder problemen.

Ik heb mijn probleem vastgelegd in het spel "crysis warhead, en just cause 2"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hp60OWQbY4M]

Als ik de spellen in windowed speel is er geen probleem,het probleem doet zich alleen voor als ik in full screen mode speel.
Het is duur speelgoed zo bij elkaar, dus het is wel erg zonde dat het niet werkt naar behoren.
P.S ik heb al een nieuw sli-kabeltje gekocht, dat fixte het probleem ook niet.

bij voorbaad dank!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 21:20 ]

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
heb je al andere drivers getest? heb je het ook nadat je de pc met sli ingeschakeld opstart? ik he zoiets wel ens met mijn amd kaarten als het uit staat en ik zet het aan en ga gamen, dat ik corruptie krijg, een reboot met CFX aan lost dit op

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
yup, net geprobeerd, de nieuwste beta drivers van 28 julie toevallig, en een oude driver versie, maar no luck :(
bedankt in ieder geval!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:34

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Wat voor voeding heb je (en merk? :P, met een 1000 watt sweex ga je het niet redden)? Die kaarten pakken best wat stroom dus misschien dat je 12 volt lijnen niet stabiel zijn.

Post ook even de rest van je specs.

[ Voor 16% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 30-07-2011 15:36 . Reden: merk ]

Verwijderd

Topicstarter
mn specs zijn
intel core i7 950 3,07ghz
6 gb ram ddr3
1000 watt voeding
en 2x asus engtx 480 1,5 gb

is dit voldoende zo?

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Probeer dit eens.

uninstall drivers
driver sweeper
pc uit
kaarten omwisselen!
evt 1 kaart installeren
drivers installeren
pc uit
2e kaart installeren+sli bridge
evt drivers nog een keer installeren

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp, ik maak mijn pc zelf niet open, laat ik de zaak even doen van de week, hartelijk bedankt!
Pagina: 1