Okee ik zit dus met een best wel ernstig probleempje met mijn beamer. het is een Optoma ES520 DLP beamer. voordat ik op vakantie ging werkte ineens de composite videopoort niet meer. Ik heb van alles geprobeert. Een kabel i.p.v. wireless en toen weer wireless op een ander kanaal en niets werkte. nu nadat ik terug ben van vakantie ben ik weer naar gaan kijken en nu hangt hij ineens helemaal vast. hij is nu aangesloten op mijn macbook pro en de achtergrond daarvan verandert nog gewoon en de muis beweegt ook mee op het beamer scherm alleen de besturing van het input signaal werkt niet meer. Hij blijft zoeken naar VGA en dat zie ik d.m.v. een status bericht rechts onderin. het is opzich heel raar want hij staat al op vga en ik kan het niet veranderen naar composite ofzo. zelfs uitzetten door middel van de hardware knop op de beamer zelf werkt niet. de enige optie is nu nog de stekker eruit trekken en hopen dat ik hard genoeg kan blazen om de lamp af te laten koelen.
Weet iemand hier meer vanaf en is dit een veel voorkomend probleem of ben ik de enige en heb ik toevallig een slecht product ontvangen?
btw. hij draait geen windows dus dat probleem valt al af ;-)
Weet iemand hier meer vanaf en is dit een veel voorkomend probleem of ben ik de enige en heb ik toevallig een slecht product ontvangen?
btw. hij draait geen windows dus dat probleem valt al af ;-)