Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer: irritante laatste regel met document herkomst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,
Wellicht aparte vraag, maar kan het nergens vinden: als ik document afdruk vanuit PDF of iets, drukt mijn printer spontaan de URL of Directory waar het document vandaan kwam onderaan de pagina uit.

Dat is irritant, en zelfs zeer vervelend op mijn facturen. Heb ooit zelfs een APK keuringsrapport gezien met de Directory dars door de letters onderaan geprint.

Hoe zet ik dit uit in windows 7?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35

Reptile209

- gers -

Welke printer heb je? Mogelijk (waarschijnlijk?) is het gewoon een instelling in je printersettings. Wordt die regel ook toegevoegd als je naar een PDF-printer print? Het is voor zover ik weet geen Windows 7 'feature'.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar ik kan die printersetting niet vinden...hoe heet die optie?

in WORD print hij hem niet, in PDF etc wel.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-11 15:53

mace

Sapere Aude

Dat zit in je printersoftware dus wij kunnen niet precies raden hoe dat heet omdat dat per printer verschillend is. :) Maar het moet dus ergens bij de eigenschappen van je printer staan.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien handig om je vraag even beter (lees: volledig) te formuleren. Wat bedoel je bijvoorbeeld met iets "uit PDF printen". Wat is PDF. Ik weet wel wat een pdf-bestand is, maak je geen zorgen, maar je bedoeld waarchijnlijk Adobe Reader, maar goed. We kunnen wel allemaal aannames gaan zitten maken maar dat schiet niet op, hè? :)

Dus: Welke software gebruik je, wat is de bron van je bestand en waarmee druk je af?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden:

Het is je INTERNET EXPLORER instelling.

Kies : BESTAND
PAGINA INSTELLINGEN
en verwijder VOETnoot toevoegingen...

tja, so simple if you know it...

• Room42
  • Niet online
Ja, eh... Hoe zeg ik dat aardig... Bestand -> Pagina instellingen is namelijk wel een van de allereerste plekken waar je zou (moeten) kijken. In élk (Windows-) programma.

Nou ja, weer wat geleerd, of niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 29-07-2011 20:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
tja hoe zeg ik dit vriendelijk:
de meeste oplossingen liggen voor de hand.
het is alleen vaak zo verborgen dat je het maar net moet weten. Printinstellingen zoek je meestal bij de printer. Ik printte vanuit een programma, niet eens explorer, en toch lag daar de oplossing.

• Room42
  • Niet online
Welk programma gebruikte je dan?

Pagina: 1