Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[video] Trailer "Deus Ex: Human Revolution" corrupt

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
De volgende video speelt niet verder na ±56 seconden. Het videobestand is dus corrupt. Hij doet dit zowel bij de lage als HD-kwaliteit.

Link: video: Deus Ex: Human Revolution

Een paar mensen hebben dit al in de reacties gezet, maar volgens mij zijn deze reacties nog niet gelezen door iemand van de redactie. Daarom post ik het ook maar even hier.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

We gaan even zien of ze daar in LD iets mee kunnen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik denk eerlijk gezegd dat het aan het bestand an sich ligt. Dat zal opnieuw moeten worden geupload. Er zijn verder voor zover ik weet geen andere problemen

• Misha
Gemeld bij de desbetreffende persoon. Hopelijk vinden ze de oorzaak en komt het niet meer voor (al denk ik dat het gewoon een eenmalige glitch was)

• Misha
Driemaal *vergeef me mods*; zoals ik al vermoedde bleek een corrupte file te zijn. Video is verwijderd & vervangen.

Thanks voor het melden!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

And another problem fixed \o/

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.