Ik ben bezig met een Wordpress site te stijlen en dat is maar een kwestie van wat CSS code in elkaar zetten maar ik zit met een _super_ vaag probleem.
Ik heb 2 elementen in mijn CSS opgemaakt,
Deze 2 elementen zijn hetzelfde behalve de classnaam en de kleur. De bovenste is rood en de onderste is blauw. Het bovenste element wordt prima gevonden en gebruikt
maar het onderste element wordt niet gevonden door deze code,
Terwijl die 2 css elementen gewoon in hetzelfde css document staan dat word ingeladen op de pagina. Ik begrijp het _echt_ niet.
Als ik de 2 elementen omdraai in de stylesheet dan werkt de blauwe wel (dat is dan de bovenste). Dus wat? Ik kan maar één class inladen? Wat de fuck zie ik over het hoofd.
Ik heb 2 elementen in mijn CSS opgemaakt,
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| .h1_salepage{ padding: 0px; margin-top: 0px; margin-bottom: 20px; font-family:Tahoma,Arial,Sans-serif; font-weight:bold; color:#990000; text-align:center;} } .h1_blue{ padding: 0px; margin-top: 0px; margin-bottom: 20px; font-family:Tahoma,Arial,Sans-serif; font-weight:bold; color:#0070c0; text-align:center;} } |
Deze 2 elementen zijn hetzelfde behalve de classnaam en de kleur. De bovenste is rood en de onderste is blauw. Het bovenste element wordt prima gevonden en gebruikt
HTML:
1
| <h1 class="h1_salepage">"Gegarandeerd Stap Voor Stap Stoppen Met Nagelbijten, Direct Succes Verzekerd!"</h1> |
maar het onderste element wordt niet gevonden door deze code,
HTML:
1
| <h1 class="h1_blue">Ontvang Nu Direct Toegang Tot Dit Complete Stap voor Stap Stopprogramma!</h1> |
Terwijl die 2 css elementen gewoon in hetzelfde css document staan dat word ingeladen op de pagina. Ik begrijp het _echt_ niet.
Als ik de 2 elementen omdraai in de stylesheet dan werkt de blauwe wel (dat is dan de bovenste). Dus wat? Ik kan maar één class inladen? Wat de fuck zie ik over het hoofd.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 29-07-2011 19:51 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps