Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Hah, nee die draden mogen elkaar absoluut niet aanraken
http://www.linkkabel.nl/t...t_ti83plus/het_schema.htm
http://www.linkkabel.nl/t...t_ti83plus/het_schema.htm
[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 29-07-2011 19:00 ]
Waarom maak je de platenspeler niet gewoon open, en vervang je toch de kabel. Is iets meer werk, maar wel een betere oplossing.
Ey!! Macarena \o/
De gele en rode moet je verbinden met het middelste pinneke van de stekker. De koperen mantel met het buitenste pinneke.
En zo te zien kan je beter even alles eraf halen en opnieuw solderen, zodat je zeker weet dat niets elkaar raakt. De gele en rode zijn immers het signaal, de koperen mantel is massa/grond. Die mogen elkaar niet raken, anders heb je sluiting en geen geluid.
En zo te zien kan je beter even alles eraf halen en opnieuw solderen, zodat je zeker weet dat niets elkaar raakt. De gele en rode zijn immers het signaal, de koperen mantel is massa/grond. Die mogen elkaar niet raken, anders heb je sluiting en geen geluid.
[ Voor 51% gewijzigd door Microkid op 29-07-2011 19:00 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Omdat hij binnenin keurig gesoldeerd zit en ik daar liever mijn handen niet aan brand.RaZ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:58:
Waarom maak je de platenspeler niet gewoon open, en vervang je toch de kabel. Is iets meer werk, maar wel een betere oplossing.
Dat tulp stekkertje solderen, prima, maar verder reikt mijn technische niet zo
Dat dacht ik dus ook... Maar daarom vind ik het vreemd dat bij die gele ze wel heel dicht bij elkaar zitten.Microkid schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:58:
De gele en rode moet je verbinden met het middelste pinneke van de stekker. De koperen mantel met het buitenste pinneke.
Maar goed, straks eens proberen te solderen.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Wel gewoon het slechte stuk wegknippen en opniew strippen he.Naboo schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:53:
Mja, de tulpstekkers zijn dusdanig slecht, dat ik straks toch maar ga proberen die stekkers aan de binnenkant los te halen.
Pagina: 1