Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben opzoek naar 2 laaggeprijsde schermen die gekanteld kunnen worden (ik ga ze naast elkaar zetten). Nu kwam ik via pricewatch uit op de LGE2260V. Maar als ik foto's van de achterkant van het scherm bekijk dan zie ik geen kantelmechanisme. Op de website van LG kan ik niets vinden over het kantelen.

Is dit een foutje in de pricewatch?

De monitor; pricewatch: LG E2260V-PN

edit: Dank KeDeShCh, hier heb ik wat aan, dank voor je uitleg.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchStoner op 29-07-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verticaal kantelen en pivot (scherm draaien) zijn 2 verschillende dingen. Verticaal kantelen wil zeggen dat je het scherm aan de zijkanten kan beetpakken en dan iets naar voren of naar achteren kan kantelen, dit kunnen de meeste hedendaagse monitoren. Pivot is het hele scherm 90 graden draaien en dat is dus wat jij zoekt. Deze monitoren kunnen wel kantelen, maar niet draaien, er staat dus geen fout in de specs, je interpreteert het verkeerd.
Op de site van LG kan je het wel degelijk vinden. Als ik jouw linkje aanklik en dan op specs & afbeeldingen en dan vervolgens op productinformatie van de fabrikant klik (onderaan de specs), dan kom ik op de site van LG en zie ik de desbetreffende monitor. Als ik dan op het tabblad specificaties klik en dan op stand, dan lees je dat het scherm kan kantelen, maar niet kan draaien. Alle info klopt dus en is ook te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk geen enkele reactie meer van de topicstarter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 18:59
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:18:
En natuurlijk geen enkele reactie meer van de topicstarter. :P
Lees de eerste post nog eens, daar heeft hij je bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk Jo... Die edit had ik niet gelezen, dank je dat je me er op wijst.