[Meuktracker] Dropbox bèta

Pagina: 1
Acties:

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-02 20:59

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Het gebeurd al een tijdje dat de 'bèta' builds (bij Dropbox worden ze Forum Builds genoemd) als normale versies worden aangemerkt in de meuktracker. Is het misschien mogelijk om wat duidelijker te maken dat het niet gaat om een stable als er een nieuwe release is van dit programma (tenzij het dat wel is natuurlijk :+)?

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Dat is met "Kort geleden is er met versienummer 1.2.18 een ontwikkelversie uitgekomen" niet duidelijk genoeg?

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Misschien is 'beta' wel duidelijker, dat wordt ook veel meer gebruikt dan 'ontwikkelversie'. Ik ben zelf (als non-programmeur) niet zo bekend met dat woord, en kon dat (voordat ik dit las) op twee manieren lezen: een versie om mee te ontwikkelen (developer tool) en een nog niet compleet ontwikkelde versie (beta).

Verder is het gewoon niet erg duidelijk, nu moet je de hele tekst nauwkeurig lezen om erachter te komen dat het een ontwikkelversie betreft. Als je wat snel leest of alleen leest wat de changelog is (waarom nog de beschrijving lezen als je het programma al kent?), lees je er zo overheen. Een (beta) achter de titel en/of downloadlink is dan toch wel een must zou ik zeggen. :)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-02 20:59

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Hmmja, ik was niet duidelijk, ik wilde eigenlijk vragen of het mogelijk was dat het in de titel werd aangegeven? In de body is in principe natuurlijk ook wel duidelijk, maar als je het programma al kent dan neig je de tekst over te slaan en naar het changelog te kijken. Sowieso is het voor meerdere mensen niet helemaal duidelijk aangezien het geregeld in de reacties terugkomt..

Min of meer wat TerraGuy zegt dus (/me had zijn reactie vanmiddag getypt maar ziet hem nu pas weer staan ;D) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Patriot op 30-07-2011 03:46 ]