Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Ben binnen dit en paar maand van plan m'n HTC Legend te vervangen. Zou liefst bij HTC blijven (qua design vind ik die toch niet mis) maar mijn volgende (zeker Android based dus) moet echt wel een goeie microfoon ingebouwd hebben. Als je kijkt hoe deftig de iphone zijn geluid kan opnemen bij het maken van filmpjes in luide omgevingen dan merk je dat die microfoon niet snel overstuurd geraakt. Ik denk dus aan concerten, party's etc...

Dus kortom: bestaat er eigenlijk wel een Android toestel (liefst HTC) met een kwalitatieve microfoon ingebouwd?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is op GoT niet de bedoeling dat je zonder eigen onderzoek en inzet een vraag post. Je kunt het beste eerst zelf een selectie maken tussen een aantal toestellen die je wilt in jouw prijsklasse en dan posten welke van de 2/3 het beste voldoet mocht je er zelf niet uitkomen. Sowieso is het een subjectieve mening of iets goed/voldoende slecht is qua geluid.Dit topic gaat op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.