Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik heb een iPod Touch 3g 8GB (ook wel bekend als de iPod touch 2g MC model). Deze heb ik gejailbreaked. Dit bevalt mij echter niet en het verbruikte meer batterij. Aangezien ik binnenkort op vakantie ga wil ik hem dus weer "jailen". Hiervoor wil ik een backup terug zetten die ik van te voren heb gemaakt. iTunes ziet hem ook (bij bewerken>voorkeuren staat hij er bij) maar als ik shift+click op herstellen doe, dan kan ik hem niet vinden,

Ik heb op verschillende locatie's gekeken. Bij Appdata>roaming>syncservices>local>clientdata en de drie mappen die daar in zitten. Dit zijn de mappen waarin de data.syncdb zitten, bestanden die volgens een ander forum verantwoordelijk zouden zijn voor de backup. iTunes herkend ze echter niet en wil er niks mee doen.

Wat moet ik nu dus doen om die back-ups erop terug te zetten?

Ik zou eventueel ook wel een systeemherstel van de iPod kunnen doen, maar dan raak ik de vooruitgang in games en instellingen van mijn apps (als ik die nog overhou) kwijt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:01
Je kan op die manier alleen ipsw image bestanden inladen.
Die staan hier (win7): ...\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates

Je moet hem hoe dan ook eerst volledig herstellen met dat (of een ander) bestand. (Mogelijk heb je dit nodig)

Of je draait de update naar 4.3.4 als je dat kan.

De backup van apparaten van iTunes werkt via indexbestanden en niet met images.

[ Voor 10% gewijzigd door jeroen3 op 29-07-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
4.3.4 wordt hem niet aangezien 4.2.1 de laatste versie is die ondersteund wordt door mijn ipod.

In de map ...\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\ staat geen map iPod Software Updates... Mag ik hierdoor aannemen dat het niet bestaat?

Die ipsw die ik download, kan ik dan niet zo goed hem gewoon herstellen naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:01
Dan heb jij nooit via iTunes een update gedraaid en moet je hem inderdaad gewoon herstellen.

Mogelijk wil je geen 4.2.1, dan moet je zelf kiezen (shift klik)