Ik heb een klein programmaatje gemaakt wat een WSDL aanroept en daar dynamisch een assembly van maakt. (voorbeeldje op internet gevonden, werkt prima). Vervolgens gebruik ik reflection om de service + methods en bijbehorende parameters van de webservice uit te lezen.
So far so good...
Als ik via reflection een bepaalde methode probeer aan te roepen met custom type properties, dan gaat het casten niet goed:
De foutmelding geeft aan dat het type System.String niet geconverteerd kan worden naar het custom type van de methode van de Web Service. Het probleem is nu hoe ik de types kan converteren naar het custom type die de method van de webservice verwacht?
Edit: Customer in de title moet natuurlijk Custom zijn...
So far so good...
Als ik via reflection een bepaalde methode probeer aan te roepen met custom type properties, dan gaat het casten niet goed:
code:
1
2
| object obj = this.webServiceAssembly.CreateInstance(serviceName); result = mi.Invoke(obj, parameters); // parameters = obj[] (bevat strings) |
De foutmelding geeft aan dat het type System.String niet geconverteerd kan worden naar het custom type van de methode van de Web Service. Het probleem is nu hoe ik de types kan converteren naar het custom type die de method van de webservice verwacht?
Edit: Customer in de title moet natuurlijk Custom zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door JvdS op 29-07-2011 13:49 ]