Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je suggestie is al geslotenMsG schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 01:55:
Iedereen ook zo geïrriteerd dat hij niet standaard verbind met de ingestelde wifi-netwerken?
Help dit idee er dan door:
[afbeelding]
Ja ik zag het. Blijkbaar hoort hij al gecheckt te zijn standaard. Nou op mijn 11.04 installatie die vandaag net nieuw is geïnstalleerd is het dat niet.
Maar ja een bug report is veel meer gedoe, geloof het wel.
Maar ja een bug report is veel meer gedoe, geloof het wel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ook daar merk ik niks van. Ik zet mijn laptop aan.... en 10 seconden later heb ik een draadloze verbinding zonder daar weer aan gesleuteld te hebben.
Stay safe
Gebruik je de Gnome fallback? Of Unity? Wil je het anders eens in Gnome proberen met een nieuw SSID?
Ik maak gebruik van verschillende SSID's: thuis, op het werk, in de NS trein, bij moeders op de bank. Allen gewoon automatisch verbonden.
Ik draai momenteel Gnome3, maar ook met Unity had ik er geen problemen mee...
Ik draai momenteel Gnome3, maar ook met Unity had ik er geen problemen mee...
Stay safe
gebruik gewoon de Debian methode als de gui niet doet wat je wilt.
http://manual.aptosid.com/nl/inet-wpa-nl.htm
http://manual.aptosid.com/nl/inet-wpa-nl.htm
>.< >.< >.< >.<
Toch jammer dat hier een topic voor nodig is.
Network Manager (het icoon van draadloos bovenin), rechtermuisknop, Edit Connections.
> Wireless Tab, selecteer je verbinding, edit, check:
"Connect automatically" en
"Available to all users this made me to connect on start up automatically"
Tenzij er nog andere problemen bij zitten, vind ik dit absoluut geen tweaker gehalte hebben. Even Googlen was voldoende geweest...
Network Manager (het icoon van draadloos bovenin), rechtermuisknop, Edit Connections.
> Wireless Tab, selecteer je verbinding, edit, check:
"Connect automatically" en
"Available to all users this made me to connect on start up automatically"
Tenzij er nog andere problemen bij zitten, vind ik dit absoluut geen tweaker gehalte hebben. Even Googlen was voldoende geweest...
Pagina: 1