Toon posts:

[OSX LION] Camera werkt niet in de browser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sins ik osx lion heb geinstalleerd kan ik met webtoepassingen mijn camera niet meer inschakelen. De pop-up die vraagt of ik toestemming wil geven om de camera te activeren kan ik niet meer aanklikken. Ook kan ik deze pop-up niet meer wegklikken. Dit geldt voor zowel Safari als Chrome. Met face-time werkt mijn camera wel. Dus het gaat echt om de browsertoepassingen. Het lijkt om een flash probleem te gaan. Via Google kan ik ook geen oplossing (of mensen met hetzelfde probleem) vinden.

Iemand een idee waar dit aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ff reinstall van flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal het vanavond ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:34
of probeer flash 11 beta. Dit schijnt in ieder geval wat performance problemen op te lossen

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Beta versie van Flash geïnstalleerd maar het doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:08:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Beta versie van Flash geïnstalleerd maar het doet niets.
Helaas, ik heb gisteren ook de nieuwe beta geinstalleerd, zonder resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
Is een bekend probleem bij Adobe en ze zijn bezig met een fix geloof ik.

Tot die tijd bij systeeminstellingen naar het tabje flash gaan en daar bij Camera en Mic instellingen per site de toegang tot je cam en mic op altijd zetten op deze manier komt het pop up je niet te voorschijn en kan je je cam en mic gewoon gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
raytje192 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 08:51:

Tot die tijd bij systeeminstellingen naar het tabje flash gaan en daar bij Camera en Mic instellingen per site de toegang tot je cam en mic op altijd zetten op deze manier komt het pop up je niet te voorschijn en kan je je cam en mic gewoon gebruiken. :)
Thx voor de workaround!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
raytje192 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 08:51:

Helaas werkt dit ook niet, de pop-up komt gewoon tevoorschijn maar reageert niet op mijn muisklikken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 13:04
Beetje late reactie, apart ik heb deze workaround al meerdere malen gebruik en voor mij werkt het.
Meer mensen die het ervaren en een andere oplossing hebben misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:09:
[...]

Helaas werkt dit ook niet, de pop-up komt gewoon tevoorschijn maar reageert niet op mijn muisklikken.. :(
Dan heb je het fout gedaan.

Wat je ook kunt doen is met tab de individuele items in dat popupje highlighten en met return of spatie beroeren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:43:
[...]

Dan heb je het fout gedaan.

Wat je ook kunt doen is met tab de individuele items in dat popupje highlighten en met return of spatie beroeren.
ik heb het wel correct uitgevoerd. De 2e manier zoals jij beschrijft werkt ook niet. de knoppen op de pop-up zijn niet klikbaar en ook met tab werkt het niet, je ziet wel dat het drukken op de tab toets een kader om de juiste knop zet, hij reageert alleen niet op de spatie of return.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 14:48 ]

Pagina: 1