Software: Photoshop CS4 Extended
Versie: 11.0.2
OS: Windows 7 Professional x64, V 6.1, Build 7601: SP1)
Hardware: HP Pavilion dv7 2260ed (Laptop) (Afbeeldingen op Google)
Het probleem
Sinds deze week gebeurt het regelmatig dat als ik werk aan een afbeelding, de weergave van de afbeelding verstoord raakt. Het maakt hierbij niet uit wat ik doe: in-/uitzoomen, een selectie maken, een filter toepassen, knoeien met layers. Het probleem steekt altijd willekeurig de kop op (en verdwijnt soms ook weer, waarna het na de volgende paar acties weer terug is).
Voorbeeld

Voor alle duidelijkheid: in de render (Save of Save for Web & Devices) is nooit iets te zien, het probleem dient zich echt alleen voor in de weergave in het werkgebied.
Iemand ervaring met deze bug en tips voor hoe dit op te lossen?
Versie: 11.0.2
OS: Windows 7 Professional x64, V 6.1, Build 7601: SP1)
Hardware: HP Pavilion dv7 2260ed (Laptop) (Afbeeldingen op Google)
Het probleem
Sinds deze week gebeurt het regelmatig dat als ik werk aan een afbeelding, de weergave van de afbeelding verstoord raakt. Het maakt hierbij niet uit wat ik doe: in-/uitzoomen, een selectie maken, een filter toepassen, knoeien met layers. Het probleem steekt altijd willekeurig de kop op (en verdwijnt soms ook weer, waarna het na de volgende paar acties weer terug is).
Voorbeeld

Voor alle duidelijkheid: in de render (Save of Save for Web & Devices) is nooit iets te zien, het probleem dient zich echt alleen voor in de weergave in het werkgebied.
Iemand ervaring met deze bug en tips voor hoe dit op te lossen?
[ Voor 27% gewijzigd door JaFFoG op 29-07-2011 09:33 . Reden: Link was incompleet ]
Bla