Hallo forummers,
Om (bijna) 2 voor 12 toch maar het forum op met een vraag:
Ik wil op meerdere pcs mijn emails lezen en synchroniseren.
Imap is daarbij erg prettig om alles op de een werkplek gelijk te houden als op de andere werkplek.
So far geen probleem,
Het valt mij op dat als je Imap activeert binnen bijv Outlook 2003 of Windows Live er een hele rits mappen worden weergegeven. Voor ieder email account weer een Map
In
Sent
Trash
Spam etc Een aantal kan je uitschakelen voor weergave een aantal zijn "verplicht"lijkt het.
Nu komt mijn vraag:
Ik heb op een emailadres een paar aliasen.
Bijv. Emailadres: mijnnaam@voorbeeld.nl
met als alias: naamvrouw@voorbeeld.nl en bijv. naamkinderen@voorbeeld.nl
Met POP3 krijg ik als iemand mij op deze mails iets stuurt dit bericht in (slechts een) map te weten: IN.
Met Imap krijg ik voor alle email adressen die voornoemde rits mappen als structuur.
Dit maakt het behoorlijk onoverzichtelijk.
Doe ik iets fout of kan dit handiger?
De reden dat ik een alias heb is omdat ik als AFZENDER met de een of de ander wil werken ik of mijn vrouw of kids... etc
Ben benieuwd
Om (bijna) 2 voor 12 toch maar het forum op met een vraag:
Ik wil op meerdere pcs mijn emails lezen en synchroniseren.
Imap is daarbij erg prettig om alles op de een werkplek gelijk te houden als op de andere werkplek.
So far geen probleem,
Het valt mij op dat als je Imap activeert binnen bijv Outlook 2003 of Windows Live er een hele rits mappen worden weergegeven. Voor ieder email account weer een Map
In
Sent
Trash
Spam etc Een aantal kan je uitschakelen voor weergave een aantal zijn "verplicht"lijkt het.
Nu komt mijn vraag:
Ik heb op een emailadres een paar aliasen.
Bijv. Emailadres: mijnnaam@voorbeeld.nl
met als alias: naamvrouw@voorbeeld.nl en bijv. naamkinderen@voorbeeld.nl
Met POP3 krijg ik als iemand mij op deze mails iets stuurt dit bericht in (slechts een) map te weten: IN.
Met Imap krijg ik voor alle email adressen die voornoemde rits mappen als structuur.
Dit maakt het behoorlijk onoverzichtelijk.
Doe ik iets fout of kan dit handiger?
De reden dat ik een alias heb is omdat ik als AFZENDER met de een of de ander wil werken ik of mijn vrouw of kids... etc
Ben benieuwd