Beste Cooling-tweakers,
Om de komende paar jaar goed te kunnen gamen/photoshoppen (amateurniveau) ben ik van plan een PC te bouwen die er ongeveer zo uit zal zien qua hardware:
- ASUS M5A97 PRO (AM3+, 970-chipset, zodat-ie later eventueel Bulldozer aankan)
- AMD Phenom II X4 955/965 (3.2Ghz/3.4Ghz, OC niet van plan)
- 4GB DDR3 Kingston ValueRam
- MSI GTX560-Hawk
- 1TB Harddisk
- DVD-drive
- XFX PRO650W
- Windows 7 Home Premium
Nu wil ik hier ook een kast bij bestellen en ik vroeg me af welke kast hier goed bij zou passen. Let wel: ik heb een beperkt budget en zou de kosten zo laag mogelijk willen houden. De kleur van de binnenkant (meegespoten ja/nee) interesseert me bijvoorbeeld niet.
Daarnaast zou ik willen weten of bij die kast nog extra ventilatoren nodig zijn en hoe ik die dan aansluit (heb het nog nooit nodig gehad)
Mocht een van jullie nog compabiliteitsproblemen zien, dan hoor ik dat graag.
Bij voorbaat dank
Om de komende paar jaar goed te kunnen gamen/photoshoppen (amateurniveau) ben ik van plan een PC te bouwen die er ongeveer zo uit zal zien qua hardware:
- ASUS M5A97 PRO (AM3+, 970-chipset, zodat-ie later eventueel Bulldozer aankan)
- AMD Phenom II X4 955/965 (3.2Ghz/3.4Ghz, OC niet van plan)
- 4GB DDR3 Kingston ValueRam
- MSI GTX560-Hawk
- 1TB Harddisk
- DVD-drive
- XFX PRO650W
- Windows 7 Home Premium
Nu wil ik hier ook een kast bij bestellen en ik vroeg me af welke kast hier goed bij zou passen. Let wel: ik heb een beperkt budget en zou de kosten zo laag mogelijk willen houden. De kleur van de binnenkant (meegespoten ja/nee) interesseert me bijvoorbeeld niet.
Daarnaast zou ik willen weten of bij die kast nog extra ventilatoren nodig zijn en hoe ik die dan aansluit (heb het nog nooit nodig gehad)
Mocht een van jullie nog compabiliteitsproblemen zien, dan hoor ik dat graag.
Bij voorbaat dank