• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 00:28
Op dit moment wil ik bij HI een contract afsluiten voor een Samsung Galaxy S2.
Het bestellen via internet heeft z'n voordelen en ook z'n nadelen. Aangezien er op dit moment leuke kortingen zijn bij HI, 50% op de internetbundel en ook een leuke prijs die ik dan nog voor het toestel moet betalen wil ik hem eigenlijk via internet bestellen. Echter is de bundel dan niet mee te nemen naar de volgende maand wanneer ik hem via internet bestel. Daarom wil ik hem eigenlijk toch gewoon in de winkel halen, echter kan dit pas dinsdag.

Ik vraag me af hoelang een actie bij HI (door)loopt en of deze dinsdag eventueel ook nog beschikbaar zal zijn aangezien maandag een nieuwe maand begint?

Is iemand (werk jij toeavallig bij HI?) hier misschien van op de hoogte?

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-11 09:54
Ik werk sinds kort bij Hi, ik moet morgen werken dus kan het dan wel even voor je uitzoeken.

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Hier nog eentje die bij de Hi werkt ;) Per 1 augustus zijn de nieuwe acties ingegaan. Het is nu 9 maanden lang 50% korting op je totaalabo (bel+sms+internet). Toestelprijs is natuurlijk afhankelijk van je abo en of dat veel verandert is weet ik zo niet. Gewoon ff langs gaan dus ;)

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 03-08-2011 14:20 ]

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
Student + Web 25
Belminuten 170
of SMS 340
Mobiel internet 1 GB
Prijs per maand € 32,45
Actietarief per maand € 16,23
Looptijd actietarief 9 mnd

Samsung i9100 Galaxy S II
€ 124,-
Hierbij staat vermeld dat het mobiel internet 1 GB is, na limiet 0,05euro per MB en snelheid 3600/384 kbps. Hi zit op het netwerk van KPN, en zal dus overal goede dekking hebben, want met T-Mobile had ik steeds geen goede dekking in Zuid-Limburg, maar neem aan dat Hi door het netwerk van KPN wel goede dekking heeft gsm en internet. Maar hoe kan Hi dan nog 1GB aanbieden terwijl alle andere providers gaan krimpen? Is het erg interessant om je bundel steeds iedere maand mee te nemen?

Wel raar dat je op studentenmobiel wel met de studentenkorting kunt bestellen, maar op de Hi site zelf niet. Gelukkig zijn de huidige acties en prijzen geldig tot 31 augustus.